اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

پخش فیلم اهانت‌آمیز موجب انزوای بیشتر استکبار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: پخش فیلم اهانت به پیامبر اسلام (ص) موجب انزوای بیشتر استکبار و صهیونیسم می‌شود.

پخش فیلم اهانت‌آمیز موجب انزوای بیشتر استکبار می‌شود

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: هم‌اکنون دشمن مستأصل و سرخورده از تجاوز نظامی و مال باخته از حمایت فتنه‌گران و مأیوس از تحریم‌ها و سیلی‌ خورده از تجمع مسئولان 120 کشور جهان در تهران، پخش فیلم اهانت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام  را در دستور کار خود قرار داده که عکس‌العمل مسلمانان موجبات انزوای بیشتر استکبار و صهیونیسم می‌شود.

وی ادامه داد: آنان قبلا نیز با به میدان فرستادن قلم به دستان مزدور خود برای مبارزه با پیامبر اعظم و قرآن مجید مبادرت به نوشتن کتاب آیات شیطانی و قبض و بسط شریعت و کلام بشر بودن قرآن کردند که همه این اقدامات سخیفانه موجب روی آوردن تشنگان حقیقت در اقصی نقاط عالم به ویژه آمریکا و اروپا به این سرچشمه وحی الهی و مهیمن کتب آسمانی و پاسدار حریم انبیاء الهی به ویژه رفع اتهام به حضرت عیسی (ع) و مادر گرامی‌اش حضرت مریم (س) شد.

وی افزود: استکبار و مسیحیان صهیونیستی خشم و غضب خود را در برخورد فیزیکی با قرآن مجید جلو چشم جهانیان به نمایش گذاشتند، آن هم در دورانی که شعار آزادی بیان آنها گوش فلک را کر کرده، به هر حال قرآن رسوا کننده ظالمین و دروغگویان است خواه با جان یا جسم خود.

فاتحی اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر این پیروزی‌های شکوهمند در زمینه نظامی، فرهنگی و سیاسی را نتیجه ولایتمداری ملت شریف ایران حول محور ولایت فقیه دانسته و به همگان به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تبریک گفته و اهانت به قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص) توسط استکبار و صهیونیسم جنایتکار را محکوم می‌کند.

فاتحی به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: سی و دو سال قبل، در روز 31 شهریور 1359 تنها پس از گذشت 19 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی و 17 ماه و 18 روز از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، در حالی که ارتش هنوز انسجام خود را به دست نیاورده بود و سپاه نیز آموزش کامل ندیده بود تهاجم زمینی، هوایی و دریایی عراق به تحریک و پشتیبانی آمریکا و هم پیمانان اروپایی و منطقه‌ای آن به خاک کشور آغاز شد و بخشی از خاک مقدس میهن اسلامی به اشغال دشمن درآمد.

وی ادامه داد: با مقاومت نیروهای مسلح و پایمردی ملت رشید و قهرمان ایران با لبیک به فرمان ولی فقیه و حضور عملی روحانیّت و یورش جوانان غیور و جان برکف در کنار ارتش و سپاه به جبهه‌های جنوب و غرب کشور، دشمن از کرده خود پشیمان شد و در لاک دفاعی فرو رفت و متوجه شد که رویای جدا کردن خوزستان از پیکر ایران و  وعده ادامه مصاحبه خرمشهری صدام در تهران که با ژست فرمانده‌ای فاتح به خبرنگاران داده بود بد تعبیر شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در چنین وضعیّتی بود که صدام از فریب‌دهندگان خود استمداد طلبید آنان نیز برای نجات او بر حمایت‌های سیاسی، اطلاعاتی و تسلیحاتی خود افزودند و دست به نوعی تقسیم کار زدند به طوری که بعضی از آنان مانند کشورهای صاحب نفت حاشیه خلیج فارس کمک‌های مالی خود را به سوی عراق گسیل داشتند و کشورهای دارای سلاح مانند فرانسه و آلمان حتی شوروی سابق که سال‌ها با آمریکا بر علیه یکدیگر جنگ تبلیغاتی و روانی داشتند اختلافات دیرینه خود را کنار گذاشتند.

فاتحی ادامه داد:‌ هواپیماهای چند منظوره سوپراتاندارد فرانسوی (روی این نوع هواپیما یک جنگ تبلیغاتی روانی شدید برای تضعیف روحیه رزمندگان و مدافعان انقلاب اسلامی به راه افتاد که اگر این هواپیما در اختیار صدام قرار گیرد سرنوشت جنگ به نفع او تغییر خواهد کرد ولی به لطف خداوند کوچکترین تأثیری نداشت) و سلاح‌های شیمیایی آلمان و موشک‌های شوروی در اختیار صدام قرار گرفت و کشورهایی مانند اردن و مصر که پول و سلاح نداشتند نیروی انسانی به کمک صدام فرستادند و انگلیس و آمریکا پشت سر همه به جمع‌آوری اطلاعات نظامی و کار تبلیغاتی مشغول بودند.

وی بیان کرد:‌ نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی بدانند که در جنگ تحمیلی هشت ساله، ایران به تنهایی یک طرف و کشورهای ثروتمند منطقه و صاحبان سلاح در طرف دیگر قرار داشتند ولی به برکت امدادهای غیبی و پیروی از ولایت فقیه و رهبری‌های داهیانه امام خمینی(ره) و شجاعت و شهامت آن مرد الهی و همت و غیرت مردان و زنان این مرز و بوم نقشه جغرافیایی کشور عزیزمان بعد از هشت سال جنگ نابرابر همان نقشه قبل از جنگ است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: همبستگی و ولایتمداری رمز شکست‌ناپذیری ملت مسلمان ایران است و مایه افتخار ما و آیندگان خواهد بود.

فاتحی گفت: بعد از ناکامی دشمن در جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی و توطئه براندازی آغاز شد که مهم‌ترین آن فتنه بعد از انتخابات سال 88 بود که با دعای امام عصر (عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن در این جبهه نیز متحمل شکست سنگینی شد و به اهداف شوم خود نرسید.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول