اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زابل:

دست‌های زیادی پشت پرده سناریوی اهانت به پیامبر وجود دارد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه زابل گفت: اهانت به پیامبر اسلام (ص) تنها به یک کلیسا مربوط نمی‌شود بلکه دست‌های زیادی در پشت پرده این سناریوی نفرت‌انگیز وجود دارد.

دست‌های زیادی پشت پرده سناریوی اهانت به پیامبر وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای المهدی (عج) زابل برگزار شد، اظهار داشت: اهانت به پیغمبر از سوی بیگانگان تنها توسط یک کلیسا نیست بلکه در پشت صحنه افراد زیادی هستند، اینها به پیغمبر پاکی و صداقت توهین می‌کنند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد ذهن مردم را نسبت به پیامبر عوض کند ولی نه‌تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان خشم و انزجار خود را در جای جای دنیا نسبت به فیلم موهن و کاریکاتور اخیر فرانسه علیه پیامبر اکرم (ص) نشان دادند.

امام جمعه زابل خاطرنشان کرد: خطبا و علما در دهه کرامت مردم را با معارف اهل بیت (ع) بیشتر آشنا کنند این نیاز اساسی ماست زیرا آنها مشعل‌دار هدایت هستند و یک حرکت مهم در این راستا، تحقق امر به معروف و نهی از منکر است.

طباطبایی عنوان کرد: در شهرستان زابل، بدحجابی نباید وجود داشته باشد اگر هم موردی مشاهده شود بلافاصله باید جمع شود، زیرا شهری که به دارالولایه معروف است سزاوار اینگونه اعمال ضد اخلاقی نیست لذا  مسئولان و مردم همت کنند تا خدای ناکرده از این موارد در منطقه ما وجود نداشته باشد.

وی یادآور شد: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، امیدواریم با تلاش مستمر اولیا و مربیان سال خوبی برای دانش‌آموزان رقم خورد.

خطیب جمعه زابل ادامه داد: خانواده‌ها باید بیشتر از حال فرزندان خود در مدارس باخبر شوند و این امر در طول سال استمرار داشته باشد.

طباطبایی گفت: تمام موفقیت‌های علمی، پزشکی، دانشگاهی، نظامی و همه عزت و اقتداری که در جهان داریم مرهون خون شهداست.

وی بیان داشت: ما در طول سال باید دفاع مقدس را در برنامه‌های خود داشته باشیم و در این هفته از تمام ابزارهای فرهنگی از قبیل عکس، فیلم، نمایشگاه، کتاب و... در راه ترویج فرهنگ دفاع مقدس بهره ببریم و فداکاری‌های بزرگ رزمندگان و دلاورمردان دفاع مقدس را به نمایش گذاشته تا این فرهنگ برای همیشه زنده و جاودانه بماند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول