اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

خوزستان یک هزار کارگر شهید تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: این استان بیش از یک هزار کارگر شهید تقدیم انقلاب کرده است.

خوزستان یک هزار کارگر شهید تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سید خلف موسوی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تقدیم بیش از یک هزار شهید سرافراز کارگر از افتخارهای ملت ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی نقش کارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس را بسیار ارزشمند و کم‌نظیر دانست و تصریح کرد: جامعه کارگری همگام با دیگر آحاد ملت با همبستگی ملی در دوران دفاع مقدس، برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارهای ایران اسلامی اضافه کردند.

موسوی یکی از مهم‌ترین وظایف نسل امروز را حفظ دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از توسعه رسیده است که می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند، مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن و حامیان شان ایستادگی کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان شجاعت، اقتدار، ولایت‌مداری و توکل بر خداوند را از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: رزمندگان الگویی بسیار بزرگ برای نسل امروز محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس، استقلال، آزادگی، ثبات،‌ خودکفایی، ابتکار و خلاقیت برای ما به همراه داشت و ما امروز می‌توانیم با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کنیم.

موسوی تأکید کرد: تا زمانی که ملت ایران ولایت‌مداری، تقوا و وحدت خود را حفظ کنند دشمن هرگز نمی تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس باید تلاش کنیم با برگزاری برنامه‌های مناسب و ارزشی، آرمان‌های رزمندگان را به نسل امروز انتقال دهیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول