اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پشتیبانی کنگره زنان شهیده کشور:

شهیده ناهید فاتحی‌کرجو الگوی پایداری شیرزنان کردستانی است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پشتیبانی کنگره زنان شهیده کشور گفت: شهیده ناهید فاتحی‌کرجو الگوی پایداری و استقامت شیرزنان کردستان در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

شهیده ناهید فاتحی‌کرجو الگوی پایداری شیرزنان کردستانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منوچهر فخری در دومین جلسه پشتیبانی کنگره ناهید فاتحی‌کرجو در سنندج اظهار کرد: هر نقطه از خاک کردستان سرافراز به دلیل شرایط خاص پس از پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی یادآور شجاعت، ایثار و مظلومیت شهیدی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است.

وی افزود: نام کردستان با نام شهید در هم آمیخته و مظلومیت شهدای این استان باید در قالب برگزاری یادواره‌‌‌ها و برنامه‌های مختلف در سراسر کشور معرفی شود.

مسئول کمیته پشتیبانی کنگره زنان شهیده کشور اضافه کرد: برگزاری کنگره شهیده ناهید فاتحی‌کرجو ظرفیت مناسبی برای شناساندن هرچه بیشتر این شهیده بزرگوار و دیگر شهدای زن استان است.

به گفته فخری، برگزاری این کنگره ملی موقعیت حساسی برای استان است که باید با هماهنگی همه نهادها و ارگان‌ها از این ظرفیت مناسب استفاده کنیم.

وی افزود: تلاش در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره ملی وظیفه و رسالتی همگانی است و همه ارگان‌ها و نهادها باید با استفاده از تمام ظرفیت‌هایشان در برگزاری آن گام بردارند.

مسئول کمیته پشتیبانی کنگره زنان شهیده کشور با انتقاد از بی‌توجهی برخی از مسئولان در شرکت در جلسات هماهنگی کنگره شهیده فاتحی‌کرجو، افزود: مدیران و مسئولانی که در جلسه حاضر نشده‌اند باید پاسخگو باشند.

فخری در بخش دیگر از سخنانش ضمن محکوم کردن اهانت فیلم‌سازان صهیونیستی آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)، این اقدام مستکبران را نشانه حماقت آنان دانست.

به گفته وی، دشمن از نفوذ و گسترش دین مبین اسلام در هراس است و برای مقابله با آن از هر شیوه‌ و توطئه‌ای استفاده می‌کند.

مسئول کمیته پشتیبانی کنگره زنان شهیده کشور تصریح کرد: در سایه لطف خداوند و اتحاد و همبستگی مسلمانان همه توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی دشمنان علیه ارزش‌های اسلام محکوم به شکست و نابودی است.

فخری اضافه کرد: دشمنان اسلام باید بدانند، نمایش این فیلم، چیزی از عظمت پیامبر اسلام(ص) کم نمی‌کند و تنها موجب رفتن بیشتر آبروی آنان در مقابل عظمت اسلام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهانت فیلم‌سازان صهیونیستی آمریکایی به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام نه تنها موجب لطمه به ارزش‌های این دین مبین نشد بلکه اتحاد و همبستگی مسلمانان را با اعتراض همه‌جانبه و یک صدایشان علیه این اقدام به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول