اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانباز و ایثارگر ‌‌‌8 سال دفاع مقدس:

شهید «حسین ایرلو» پوریای ولی قرچک بود

خبرگزاری فارس: یکی از شاگردان سردار «حسین ایرلو» شهید شاخص تخریبچی کشور گفت: حسین ایرلو پوریای ولی قرچک بود.

شهید «حسین ایرلو» پوریای ولی قرچک بود

به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، یادواره شهدای تخریبچی و غواص کشور و یادبود شهید حسین ایرلو با حضور علی طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای ورامین و جمع کثیری از جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سراسر کشور و هزاران تن از مردم مومن شهرستان ورامین در قرچک برگزار شد.

سید یوسف بنی‌هاشم از جانبازان و ایثارگران هشت سال حماسه و ایثار و از شاگردان سردار شهید حسین ایرلو در این مراسم گفت: من افتخار داشتم از سال 61 تا زمان شهادت شهید ایرلو در رکاب وی بودم و با او زندگی کردم، می‌دانید زندگی کردن با یک نفر در جنگ و در آن شرایط سخت سبب می‌شود تا افراد به خوبی یکدیگر را بشناسند.

وی ضمن بیان انتقاد از سازندگان کلیپ تلویزیونی سردار شهید ایرلو ادامه داد: عزیزانی که این کلیپ را ساختند گمان کردند حسین برای مردم غریبه بود، خیر، اگر حسین ایرلو برای مردم قرچک و مردم دیار خودش غریبه بود برای ما شناخته شده بود، ما حسین ایرلو را شناختیم و از روی این شناخت به شناخت خود رسیدیم.

بنی‌هاشم ادامه داد: حسین یک سرباز نبود، وی سردار شجاع جنگ بود، جوانان قرچک حسین را بشناسند، به شهید ایرلو افتخار کنید، وی پوریای ولی قرچک بود، مگر پوریای ولی چیزی جز رشادت، شجاعت و کمک به دیگران داشت که همه این صفات در حسین ایرلو مجتمع بود.

شاگرد سردار شهید ایرلو اظهار داشت: شما مردم ورامین و قرچک یک الگوی مجسم دارید که می‌تواند یک عمر جوانان این منطقه و بلکه جوانان سراسر ایران را تغذیه کند، امیدوارم بعد از این مراسم دیگر حسین برای همه شناخته شده باشد، پایگاه‌های مقاومت خود را به نام این شهید مزین کنید، نام شهید ایرلو را روی تیم‌های ورزشی خود بگذارید و قدر این سردار رشید شهر خود را بدانید.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول