اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

شهیدان اسوه‌ها و الگوهای بی‌نظیر در جهان هستند

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: شهیدان استان قزوین همچون رجایی و سرلشگر خلبان بابایی از اسوه‌ها و الگوهای بی‌نظیر در جهان هستند.

شهیدان اسوه‌ها و الگوهای بی‌نظیر در جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره 1500 شهید سرفراز شهر قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با همت امور ایثارگران شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین شهری تاریخی و فرهنگی است و شهیدان بزرگی همچون شهیدان رجایی، سرلشگر خلبان بابایی و لشگری و همچنین آزاده سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد را دارد.

وی ادامه داد: استان قزوین سه هزار سردار شهید، سه هزار و 500 شهید، 10 هزار و 500 جانباز و بیش از 6 هزار آزاده در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس است.

نصرتی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین از نگاه مدیریت شهری لحظه به ‌لحظه بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس در دوران جنگ نرم به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد، ابراز کرد: مسئولان مربوطه در شهر قزوین و در تمام شهرهای کشور سعی می‌کنند خدمات با کیفیت را با کمترین کاستی به مردم ارایه دهند تا پاسخگوی خون شهدا باشند.

شهردار قزوین با بیان اینکه مردم بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس تمام اقدامات شهرداری را مقایسه می‌کنند و به این اقدامات امتیاز می‌دهند، اظهار کرد: مدیران جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات شهری تلاش می‌کنند تا موجب رضایت‌مندی شهروندان شوند.

این مسئول ادامه داد: امیدوارم تمام اقدامات شهرداری قزوین مورد رضای خداوند متعال و مردم باشد چراکه این اقدامات برای رضایت آنان انجام می‌شود و در راستای خدمت به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین 400 خدمات به شهروندان ارایه می‌دهد، عنوان کرد: پروژه‌های سطح شهر برای آرامش و رفاه زندگی مردم ارائه می‌شود تا آنان امید به زندگی داشته باشند.

نصرتی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه کارهایی که انجام می‌شود باید برای مردم ایجاد امید و آرزو کند، بیان کرد: شهرداری قزوین با توجه به ناملایمات اقتصادی در شهر قزوین تلاش کرده کارهای عمرانی مطلوبی انجام شود تا شور و اشتیاق بی‌نظیری در شهروندان به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین فعالیت‌های خود را در راستای پیشبرد سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی تبیین می‌کند، خاطرنشان کرد: بر این اساس وظایف شهرداری سنگین‌تر است و امیدواریم با پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و شهدا استوار در راه خدمت به مردم قدم‌ برداریم.

یادواره شهدا تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب است

شهردار قزوین از حضور مردم شهیدپرور استان قزوین در  مراسم یادواره 1500 شهید سرفراز شهر قزوین تقدیر و تشکر کرد و افزود: از خانواده معظم شهدا، ایثارگر، روحانیت و جانبازان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: خوشحالم در نخستین روزهای هفته دفاع مقدس شاهد حضور چشم‌گیر مردم در مراسم یادواره 1500 شهید سرفراز شهر قزوین هستم و مطمئنا با این حضور گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: در مراسم یادواره 1500 شهید سرفراز شهر قزوین عهدی دوباره با امام خمینی (ره) می‌بندیم و اعلام می‌کنیم پایبند آرمان‌های بنیان‌گذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران هستیم.

شهردار قزوین ادامه داد: در این مراسم با رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کرده و می‌گوییم تا جان در بدن داریم از ارزش‌های اسلامی دفاع خواهیم کرد.

نصرتی در خاتمه یادآور شد: امروز هرچه داریم مدیون رشادت‌ها، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا هستیم و باید در طول زندگی در راه شهدا قدم برداریم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول