اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز خبر داد

افتتاح ساختمان جدید کتابخانه شهید مطهری مهریز تا دو ماه آینده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز گفت: ساختمان جدید کتابخانه شهید مطهری مهریز با اعتبار 750 میلیون تومان تا دو ماه آینده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ساختمان جدید کتابخانه شهید مطهری مهریز تا دو ماه آینده

سعید قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز 12 اردیبهشت سال 1372 یعنی 19 سال پیش همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری در یک منزل استیجاری با بیش از 3هزار و 800 جلد کتاب افتتاح شد.

وی افزود: این کتابخانه هم‌‌اکنون پس از چهار بار تغییر مکان با 13 هزار و 44 نسخه کتاب و بیش از 830 عضو فعال در طبقه تحتانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) دایر است.

قریشی خاطرنشان کرد: ساختمان جدید این کتابخانه با زیربنای 870 مترمربع و مساحت 2هزار و 750 مترمربع از تیرماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان داشت: برای بهره‌برداری این ساختمان بالغ بر 50 میلیون تومان تجهیزات نیاز است که امید است با توجه ویژه فرماندار شهرستان و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، تا دو ماه آینده تجهیزات این ساختمان تکمیل و در هفته کتاب و کتابخوانی شاهد بهره‌برداری از کتابخانه شهید مطهری مهریز به عنوان کتابخانه مرکزی این شهرستان باشیم.

قریشی با بیان اینکه مهریز پس از شهرستان یزد رتبه دوم تعداد کتابخانه را در استان داراست، افزود: 12 کتابخانه عمومی در سطح شهرستان مهریز فعالیت می‌کنند که در مجموع 103هزار و 750 نسخه کتاب در این کتابخانه‌ها برای استفاده اعضا موجود است.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول