اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از رقابت‌ها

شطرنج‌باز البرزی فاتح مسابقات جام شهید رجایی شد

خبرگزاری فارس: دومین دوره رقابت‌های شطرنج آزاد جام شهید رجایی قزوین با قهرمانی شطرنج‌باز البرزی به پایان رسید.

شطرنج‌باز البرزی فاتح مسابقات جام شهید رجایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در آخرین روز از رقابت‌های شطرنج آزاد جام شهید رجایی قزوین که از بیستم تیر ماه در سالن ورزشی ولیعصر (عج) قزوین آغاز شده بود محسن شیری شطرنج‌باز البرزی که در ریتینگ فدراسیون بین‌المللی شطرنج دارای یک هزار و 985 است با کسب 9 امتیاز بالاتر از رقیبان خود عنوان قهرمانی را کسب کرد.

البرز باقی‌پور شطرنج‌باز قزوینی که عنوان یک‌هزار و 986 ریتینگ فدراسیون شطرنج را در اختیار دارد با کسب هشت و نیم امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

اما عنوان سومی این دوره از مسابقات را هم مجتبی ملکی از استان البرز با کسب هشت و نیم امتیاز و تنها با پوئن‌شکنی کمتر به دست آورد.

ملکی در ریتینگ بین‌المللی فدراسیون شطرنج رتبه یک‌هزار و 972 را در اختیار دارد.

اما فشردگی این رقابت‌ها در رده‌های چهارم تا دهم جدول هم ادامه پیدا کرد به طوری که محمد کریمی از استان البرز، پویان طهماسبی از استان قزوین، آرمان پورقنبرزاده از استان تهران و رضا قنبرزاده از استان گیلان با کسب هشت و نیم امتیاز و تنها با پوئن‌شکنی کمتر نسبت به یکدیگر عنوان‌های چهارم تا هفتم را از آن خود کردند.

آرش تهباز از استان گیلان، محسن کریمیان از استان اصفهان و نیما فندرسکی از استان تهران نیز با کسب هشت امتیاز به ترتیب رده‌های هشتم تا دهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند.

دومین دوره رقابت‌های شطرنج آزاد جام شهید رجایی قزوین با شرکت 213 شطرنج‌باز از 21 استان کشور به مدت شش روز در یازده دور به روش سؤییسی در سالن ورزشی ولیعصر (عج) شهر قزوین برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که ویژه شطرنج‌بازان زیر ریتینگ دو هزار و بدون ریتینگ بود 181 شطرنج‌باز آقا و 39 شطرنج‌باز خانم حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول