اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس

تمبر یادبود 500 شهید شهرستان رباط کریم رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: در هفته دفاع مقدس، از تمبر یادبود 500 شهید سرافراز شهرستان رباط کریم و خانواده شهیدان همتی که پنج تن از اعضای این خانواده در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند، رونمایی می‌شود.

تمبر یادبود 500 شهید شهرستان رباط کریم رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور اظهار داشت: دفاع مقدس، جنگ بین دو کشور همسایه نبود، این جنگ، نبرد یک ملت با آرمان‌های الهی با همه دنیای کفر و مستکبران عالم بود.

وی افزود: وقتی رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را می‌بینیم، به خلوص و عظمت این حماسه ماندگار پی می‌بریم و باید همه ساله برای پاسداشت این رویداد عظیم تاریخ، برنامه‌هایی بهتر از سال‌های قبل داشته باشیم.

فرماندار رباط کریم  با بیان اینکه ارزش حفظ آرمان‌های دفاع مقدس کمتر از خود دفاع مقدس نیست، خاطرنشان کرد: رسالت و وظیفه ما این است که این ارزش‌ها را در طول زمان حفظ و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

سلیمان‌پور در ادامه به برنامه‌هایی که در هفته دفاع مقدس در شهرستان رباط کریم برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری در قالب یادواره‌های شهدا، شب شعر، مسابقات گوناگون، تجلیل از ایثارگران و بازدید از خانواده‌های شهدا  توسط دستگاه‌های مختلف با محوریت  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رباط کریم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: از شاخص‌ترین برنامه‌هایی که امسال در این هفته اجرایی می‌شود، رونمایی از تمبر یادبود 500شهید سرافراز شهرستان رباط کریم و خانواده شهیدان همتی که پنج تن از اعضای این خانواده در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند و رونمایی از یادبود ایثارگران شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول