اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد 27 دانش‌آموز شهید زیر 13 سال دارد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان 27 دانش‌آموز شهید زیر 13 سال دارد که هر کدام از این شهدا اسوه‌ای از ایثار و مقاومت هستند.

کهگیلویه و بویراحمد 27 دانش‌آموز شهید زیر 13 سال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مصطفی شجاعیان امروز در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه شاهد راهنمایی پسرانه شهید محمد‌ابراهیم همت با تبریک بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به ترویج و تبلیغ فرهنگ اصیل ایثار و شهادت در جامعه نیاز داریم.

وی ابراز داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه مجاهدت شهدا و جانفشانی آنها برای اسلام، انقلاب و کشور است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امنیت و آسایش امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون از خود گذشتگی‌های شهدای انقلاب اسلامی و به واسطه ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری شهدا و ایثارگران است.

کهگیلویه و بویراحمد 540 دانش‌آموز شهید و 89 فرهنگی شهید دارد

شجاعیان با بیان اینکه رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در طول هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند، افزود: حماسه‌آفرینی‌های ملت شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد برای همیشه در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت و جاودان مانده است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد 540 دانش‌آموز شهید دارد که مانند شهید حسین فهمیده هر کدام اسوه‌ای از مقاومت و ایثار هستند.

شجاعیان ادامه داد: 89 نفر از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمدی نیز با حضور در جبهه‌ نبرد حق علیه باطل درس ایثارگری به ما آموختند و در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شهید با حضور در جبهه نبرد دشمن متجاوز به جای آموختن درس در مدرسه و دانشگاه، درس آزادگی و عشق به میهن را به ما آموختند.

شجاعیان گفت: معلمان فرهنگی به همراه دانش‌آموزان خود در سنگر دفاع از میهن اسلامی حضور پیدا کردند و این افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص) بیان داشت: این هتک حرمت‌ها سبب بیداری بیشتر ملت‌های آزادی‌خواه و اسلام‌خواه شده و وحدت مسلمانان جهان را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول