اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون آموزش و پرورش همدان

زنگ شکوفه‌ها در مدرسه شهید سلیمی تویسرکان نواخته شد

خبرگزاری فارس: زنگ شکوفه‌ها در مدرسه دخترانه شهید سلیمی تویسرکان توسط معاون پژوهش آموزش و پرورش همدان نواخته شد.

زنگ شکوفه‌ها در مدرسه شهید سلیمی تویسرکان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، همزمان با سراسر کشور ظهر امروز با دستان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان عباس بهرامی‌مشعوف و علی بیات رئیس اداره آموزش و پرورش در حضور والدین و دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه ابتدایی شهید سلیمی زنگ شکوفه‌ها نواخته شد.

در آئین نواختن زنگ مدارس شهرستان تویسرکان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان ضمن تبریک بازگشایی مدارس، این روز را روزی مبارک خواند و خاطرنشان کرد: این روز به این دلیل روزی مبارک و خجسته‌ است که ما شاهد شکوفایی و رشد نسل با استعداد و توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

عباس بهرامی‌مشعوف با اشاره به اینکه ما افتخار می‌کنیم که در کشور جمهوری اسلامی ایران علم‌ می‌آموزیم، افزود: شما دانش‌آموزان مدیران و آینده‌سازان ایران اسلامی هستید که باید با تلاش و همت مضاعف خود را برای خدمت به کشور آماده کنید و مایه ‌مباهات و سربلندی خانواده و مردم خود باشید.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان به الگوی برتر تبدیل شده است، ابراز داشت: مردم سراسر این کره خاکی چه مسلمان و چه غیر مسلمان به حرکات و رفتارهای ما نگاه می‌کنند و الگو‎‌سازی می‌کنند.

بهرامی‌مشعوف افزود: ما به خود می‌‌بالیم و افتخار می‌کنیم و خداوند را شاکر هستیم که نسل با شعوری داریم.

وی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش اتفاقات مبارک و ارزشمندی متفاوت با سال‌های گذشته رخ می‌دهد، متذکر شد: تدوین سند تحول بنیادین، شکل‌گیری پایه ششم و تأسیس دانشگاه فرهنگیان با پذیرش 776 دانشجو در سال اخیر در همدان از تغییر و تحولات آموزش و پرورش است.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نیز با بیان اینکه باید به‌کارگیری منویات نبی مکرم اسلام را در سرفصل امور زندگی خود قرار دهیم، اظهار داشت: شما دانش‌آموزان تلاش کنید در سال تحصیلی جدید با حفظ احادیث از حضرت رسول (ص) با هدف نهادینه کردن در زندگی فردی و اجتماعی و ترویج آن در جامعه، دشمنان اسلام را در دستیابی به اهدافشان ناکام کنید.

علی بیات با تأکید بر اینکه استقلال، آزادی و امنیت امروز در کشور ایران اسلامی به حرمت خون شهدا و امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: شما دانش‌آموزان مکلف هستید با اهتمام وافر در یادگیری علوم و فنون و تقویت ایمان و تعالی بخشیدن ارزش‌های دینی در خود با بهره‌وری درست از همه فرصت‌ها در راستای اعتلای ایران اسلامی گام بردارید.‌  

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول