اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ورزش و جوانان ‌قزوین:

جام شهید رجایی استمرار داشته باشد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت‌: ‌جام شهید رجایی استمرار داشته باشد کما اینکه برای دومین بار این جام در قزوین برگزار شد.

جام شهید رجایی استمرار داشته باشد

محسن حق‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد‌: خوشبختانه این مسابقات با حضور شطرنج‌بازان 21 استان کشور از کیفیت بالایی برخوردار بود و نگاهی به جدول عملکرد شطرنج‌بازان به خودی خود نشان از سطح بالای این رقابت‌ها داشت‌.

وی با بیان اینکه انتخاب شطرنج‌باز قهرمان این رقابت‌ها تا آخرین دور مشخص نشده بود، افزود‌: با پایان یافتن دور یازدهم و پایانی این رقابت‌ها بود که تغییرات‌ زیادی در جدول رقم خورد و به نوعی جای شطرنج‌بازان بالای جدول عوض شد‌.

حق‌شناس با اشاره به اینکه این رقابت‌ها ‌جدال شطرنج‌بازان دارای ریتینگ زیر 2000 و بدون ریتینگ بود، عنوان کرد‌: توانایی‌های شطرنج‌بازان استان قزوین در این مسابقات ستودنی بود و این قهرمانان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت‌.

وی با اشاره به اینکه شطرنج‌بازان نوجوان استان قزوین در این دوره از مسابقات حضور چشم‌گیری داشتند، افزود‌: حضور چشم‌گیر شطرنج‌بازان حاضر در این رقابت‌ها خود گواه این بود که این رقابت‌ها تأثیر چشم‌گیری در آینده این رشته ورزشی در سطح این استان و حتی کشور خواهد داشت.

حق‌شناس با اشاره به توانمندی‌های هیئت شطرنج استان قزوین در برگزاری دومین دوره رقابت‌های جام شهید رجایی قزوین گفت: برگزاری باشکوه این دوره از رقابت‌ها با همدلی مجموعه هیئت شطرنج این استان رقم خورد و انصافا در این راه چیزی کم نگذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه اظهار امیدواری کرد: روند رو به رشد هیئت شطرنج این استان با توجه به برگزاری مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی مختلف ادامه پیدا کند و در آینده‌ای نزدیک شطرنج‌بازان بیشتری از استان قزوین بتوانند خود را در این رشته ورزشی در سطح کشور مطرح کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول