اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

استکبار از انقلاب اسلامی در هراس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: استکبار از انقلاب تاریخی امام خمینی (ره) در هراس است.

استکبار از انقلاب اسلامی در هراس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هدف دشمن این بود که جمهوری اسلامی به طور کامل ساقط شود و حتی خوزستان را از ما بگیرد.

وی با بیان اینکه معجزه الهی موجب شد که در این جنگ تحمیلی به پیروزی برسیم، بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ انسجامی در ارتش دیده نمی‌شد و مجموعه‌ای به نام سپاه تشکیل نشده بود.

جعفری عنوان کرد: در این نبرد تمام دنیا در برابر ما ایستاده بود و قدرت ما در حضور امام راحل، یاران امام و ملت ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما به پیروزی رسیدیم، دلیل آن رهبری‌های امام خمینی (ره) و ملت وفادار و ایثارگر بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: استکبار از اسلامی که در عربستان سعودی، اردن و پاکستان است، هراسی ندارد، بلکه از اسلامی می‌ترسد که رهبری آن را بزرگ‌مرد تاریخ امام خمینی (ره) به عهده داشت و قیام خود را جهانی کرد.

جعفری تصریح کرد: ملت ایران با رهنمودهای رهبر خود توانسته در برابر حمله‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دشمنان ایستادگی کند.

وی اظهار داشت: امروز با وجود همه دشمنی‌ها در ابعاد گوناگون به مدرن‌ترین سلاح‌ها مجهز هستیم و نیروهای نظامی در اوج آمادگی قرار دارند.

جعفری بیان داشت: استکبار رژیم صهیونیستی را در منطقه خاورمیانه ایجاد کرد تا علاوه بر اختلاف‌افکنی، هیچ‌کس جرأت حرف زدن نداشته باشد.

امام جمعه کرمان با ابراز تأسف از اینکه کشورهای عربی نیز با آنها هماهنگ هستند، افزود: ترس مستکبران این است که جمهوری اسلامی به الگوی کشورهای دیگر بدل شده و آنها نیز دست به انقلاب بزنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول