اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

دنیای استکبار هم با فکر حمله نظامی به ایران برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: با فکر حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران در خود دنیای استکبار هم برخورد جدی می‌شود.

دنیای استکبار هم با فکر حمله نظامی به ایران برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز در مراسم رژه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: روحیه شهادت‌طلبی و قدرت نظامی ایران به حدی است که حتی فکر حمله نظامی به ذهن بیمار دشمنان ما راهی ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه سی و دومین سالگرد تهاجم دشمن بعثی یک نقطه عطف به حساب می‌آید و جایگاه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: هر ساله در چنین روزی به پاس رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان سرافراز و رزمندگان دلاور، آغاز این هفته را گرامی می‌داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان افزود: با مروری بر عملکرد 34 ساله انقلاب اسلامی و روند پرشکوه آن، این واقعیت پیش چشمان همه به تصویر کشیده می‌شود که هر روز در سایه‌سار نظام دینی و ولایی یک گام به جلو گذاشته‌ایم و پیشرفت‌های چشمگیری به دست آورده‌ایم.

وی اضافه کرد: اگر تحلیل دشمن در اوایل انقلاب این موضوع را القا می‌کرد که ایران کشور نظامی ضعیفی است و این گستاخی را به رژیم بعث داد تا با لشگرهای مختلف به ایران حمله کند، امروز پس از 32 سال، قدرت و عظمت کشورمان در تجهیزات پیشرفته و دفاعی و از همه مهم‌تر ایمان دینی و روحیه شهادت‌طلبی به حدی است که حتی فکر حمله نظامی به ذهن بیمار دشمنان ما راهی ندارد.

اسماعیلی با بیان اینکه این روزها شاهد اختلاف نظر دو دشمن قسم خورده بر سر ایران هستیم، بیان داشت: یکی از این دشمنان کمی جرات به خرج داده و فکر حمله به ایران را بر زبانش جاری کرده اما در خود دنیای استکبار هم با این فکر پوچ برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان ما روحیه شهادت‌طلبی، شجاعت و ایستادگی 34 ساله نظام اسلامی را تجربه کرده‌اند و می‌دانند که مردم ولایت‌مدار ما با ایمان عمیق و فطرت الهی آماده جانبازی در راه اسلام هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه نظامی و مردمی که مجهز به مبانی الهی باشند شکست‌ناپذیر هستند، تاکید کرد: در جنگ تحمیلی ایمان و امداد الهی و همچنین نهراسیدن از مرگ، دو موضوع نجات‌بخش برای کشور ما بود.

وی با بیان اینکه مرگ آرزوی ما در مسیر الهی است، گفت: هیچ فردی نمی‌تواند ادعای ایمان کند اما آرزوی شهادت‌طلبی در این راه را نداشته باشد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول