اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامیان:

رسوایی دیگری در انتظار سران استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامیان گفت: همان‎گونه که ثمره هشت سال جنگ تحمیلی برای کفار چیزی جز خواری و ذلت به دنبال نداشته هتک حرمت به ساحت پیامبر (ص) نیز رسوایی دیگری برای سران استکبار بود.

رسوایی دیگری در انتظار سران استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام حسین طاهری در دیدار با جمعی از طلاب حوزه علمیه سعدیه شهرستان رامیان با گرامیداشت رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع‎ مقدس امتحان بزرگی بود که در مسیر انقلاب و نظام ما قرار گرفت و به یمن رهبری هوشمندانه ولایت فقیه و همراهی مردمان ایران زمین ختم به خیر شد.

وی تصریح کرد:‌ وقایع اتفاق افتاده در طول این هشت سال به شکل جامع و کامل نه به تصویر درآمده و نه نوشته شده است و خدا می‎داند که فرزندان برومند و مؤمن چه رشادت‎هایی کردند تا به این نظام که بر پایه و اساس یک نظام الهی و به تبعیت از دین مبین اسلام شکل گرفته آسیب نرسد و در مسیر رشد و سازندگی قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: همدست شدن بسیاری از کشورهای بیگانه با رژیم بعث عراق توام با فناوری‎های پیشرفته‎ای که در زمینه‎های نظامی داشتند در کنار نقشه‎های شوم و شیطانی آمریکا فضایی را به وجود آورده بود که کمتر کسی رأی به پیروزی ایران اسلامی و آزادسازی بخش‎های زیادی از تمامیت ارضی کشور از جمله خرمشهر، دزفول، مهران و بسیاری از جاهای دیگر می‎داد اما این اتفاق فرخنده افتاد چون دست خدا همراه با ما بود راه ما راه حق و خداپسندانه و در عین حال ارزشی و انسانی بود.

امام جمعه رامیان اضافه کرد: من متعجب هستم از اینکه می‎بینم دشمن در ابتدای شکل‎گیری نظام جمهوری اسلامی ایران که هنوز نهال نوپایی بود راه به جایی نبرد اینک در صدد قطع کردن تنه درختی تنومند و قوی می‎‎باشد که با خون شهدا آبیاری و متبرک گشته و قرص و محکم است.

طاهری همچنین به هتک حرمت به ساحت حضرت محمد (ص) ادامه داد: توهین به مقدسات ما و توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) بی‎جواب نخواهد ماند و همان‎گونه که ثمره هشت سال جنگ تحمیلی برای کفار چیزی جز خواری و ذلت به دنبال نداشته رسوایی دیگری انتظار سران استکبار و استعمار را می‎کشد و جهان را مات و مبهوت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این نشانه‎های قدرت الهی است که فرستاده خود، پیامبر ختم مرتبت و امت او را تنها نمی‎گذارد و برای سربلندی آنها همچون همیشه لطف و رحمت بی‎پایانش را ارزانی خواهد کرد.

امام جمعه رامیان از طلاب این حوزه علمیه خواست همراه و همگام با مردم ایران اسلامی در زیر سایه ولایت‌فقیه در مسیر رشد و اعتلای نظام گام بردارند و از رسالت فرهنگی و تبلیغی خود برای رشد و تعالی اسلام به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول