اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

حج امسال حساس‌تر از سال‌های قبل است / استکبار به دنبال جدایی فرق و مذاهب است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: حج امسال را باید یک حج حساس‌تر از قبل دید چرا که استکبار و حامیان آن به دنبال جدایی فرق و مذاهب هستند و تلاش دارند اتحاد مسلمین را کمرنگ کنند.

حج امسال حساس‌تر از سال‌های قبل است / استکبار به دنبال جدایی فرق و مذاهب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند در دیدار با کارگزاران حج در استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر نگاه به مسائل دینی همواره در اولویت بوده و یک هدیه‌ای است که به تمام مردم استان بوشهر داده شده است.

وی افزود: نگاه بیرونی به استان بوشهر به ویژه در بعد ولایتمداری و انقلابی بودن و استکبارستیزی بسیار مثبت است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم استان بوشهر در دفاع از دین، ارزش‌ها و تبعیت از مقام معظم رهبری و تمامیت ارضی نظام همواره در خط مقدم بودند.

حسنوند ادامه داد: حجی که قبل از انقلاب انجام می‌شد روح نداشت و تنها به ظاهر اعمال پرداخته می‌شد و هیچگاه سنگ به شیطان واقعی جامعه زده نمی‌شد.

وی گفت: اما پس از انقلاب اسلامی و با هدایت‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری در دوران حج پایه‌های حکومت استکبار به لرزه در می‌آید.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شرایط حج امسال بسیار ویژه است و بیداری اسلامی تمام دنیا را فرا گرفته و در تمام کشورها فریادهایی به دفاع از دین و ساحت پیامبر(ص) بلند شده است.

حسنوند گفت: حرکاتی مافوق بشر این تحرکات را هدایت می‌کند و این بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران بوده است.

وی تاکید کرد: کشورهای مستبد اهانت به مقدسات اسلامی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و با تربیت سلمان رشدی‌های جدید به دنبال حفظ خود هستند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: حج امسال را باید یک حج حساس‌تر از قبل دید چرا که استکبار و حامیان آن به دنبال جدایی فرق و مذاهب هستند و تلاش دارند اتحاد مسلمین را کمرنگ کنند.

حسنوند گفت: مدیران حج هم کاری حساس دارند و خدمات به حجاج هم از بزرگ‌ترین فرایض است.

وی اظهار داشت: برای ایجاد پرواز مستقیم از بوشهر به نجف و کربلا باید تلاش و اقدامات لازم در استان بوشهر صورت گیرد و بنده هم آمادگی دارم در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهم.

استاندار بوشهر افزود: ایجاد یک پایگاه مستقر دائمی به نام استان بوشهر در کربلا و نجف به ویژه در ایام خاص سال هم باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول