اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

لوازم‌التحریر ضدارزشی سوغات استکبار است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان ورود لوازم‌التحریر با آرم و نمادهای ضدارزشی به بازار را سوغات استکبار خواند و گفت: آنها قصد دارند با این کار جوانان و نوجوانان ما را از درون تهی کنند.

لوازم‌التحریر ضدارزشی سوغات استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس در دبستان قرآنی دخترانه معلم ناحیه یک کرمان اظهار داشت: والدین باید علاوه بر توجه به درس و علم‌اندوزی فرزند خود به مباحث معنوی نیز توجه کنند تا تعلیم و تربیت در مسیر خود حرکت کند.

وی دانش‌آموزان را امانت بزرگ الهی خواند و ابراز داشت: فکر و اندیشه دانش‌آموزان مانند لوحی سفید است و هرچه معلمان در آن بنگارند ثبت می‌شود و به همین علت معلمان رسالت سنگینی را بر دوش دارند.

نجار با بیان اینکه تعلیم و تربیت فقط وظیفه معلمان نیست، تصریح کرد: معلمان و مربیان باید خطوط نانوشته مانند اخلاق و معنویت را به دانش‌آموزان بیاموزند و امروز دنیای بشر گرفتار بی‌علمی نیست، بلکه مشکل دنیای امروز بی‌تقوایی است.

وی با اشاره به سخن شهید رجایی در مورد شغل معلمی خطاب به معلمان عنوان کرد: اگر به معلمی به عنوان شغل نگاه می‌کنید، آن را رها کنید و اگر عاشق این شغل هستید، بمانید.

مقام عالی استان کرمان همچنین خطاب به والدین بیان داشت: والدین باید معلمان را در تعلیم و تربیت فرزندان کمک کنند و کم کردن تعارض‌های موجود در خانه و مدرسه یکی از وظایف والدین است.

نجار اذعان داشت: افزایش تعارض موجود بین خانه و مدرسه نکته بسیار مهمی است که دشمن روی آن کار می‌کند.

وی با بیان اینکه بخشی از تعلیم و تربیت وظیفه خانواده است، افزود: والدین باید تلاش کنند که محیطی با اخلاق، معنوی و آرام در خانه برای دانش‌آموزان فراهم شود.

نجار ورود لوازم‌التحریر با آرم و نمادهای ضدارزشی به بازار را سوغات استکبار خواند و بیان کرد: آنها قصد دارند با این کار جوان و نوجوانان ما را از درون تهی کنند.

وی از دانش‌آموزان خواست تا به پدر، مادر و معلمان خود احترام بگذارند و به سخنان آن‌ها گوش دهند و خواسته‌های آن‌ها را عملی کنند، دانش‌آموزان باید راه شهدا را ادامه دهند و روحیه شهادت و ایثار را در جامعه زنده نگه دارند.

نجار ابراز داشت: مسلمانان به عنوان یک امت واحد باید در مقابل کفر بایستند و مقاومت کنند و دشمنان اسلام را از سر راه پیشرفت و تعالی بشر دور نگه دارند، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مسیر علم اندوزی همراه با معنویت حرکت می‌کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول