اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

قطعا اسلام استکبار جهانی را نابود می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: قطعا اسلام می‌تواند استکبار جهانی را نابود کند و در این باره وعده الهی محقق خواهد شد.

قطعا اسلام استکبار جهانی را نابود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر عبدالهادی حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم رژه روز آغازین هفته دفاع مقدس در شوشتر اظهار داشت: نابود استکبار جهانی وعده الهی است و قطعا ایران و اسلام می‌تواند چنین وعده الهی را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از موج بیداری اسلامی هراس دارد، گفت: ایران اسلامی سخت‌ترین دشمن استکبار جهانی است و همیشه استکبار از ایران شکست خورده است.

این مقام مسئول با اشاره به برخی بیانات امام خمینی (ره) بیان کرد: ایران اسلامی می‌تواند استکبار جهانی را نابود کند و دیر نیست زمانی که استکبار جهانی و ابرقدرت‌های غرب و شرق نابود شوند.

حسین‌زاده تأکید کرد: مظلومان جهان به ویژه مسلمان پیروز میدان خواهند بود و به این دلیل باید تلاش کنیم تا بصیرت جامعه را ارتقا دهیم.

وی افزود: در شرایط کنونی جهان اسلام تنها عامل شکست استکبار جهانی است و به این دلیل آمریکا تلاش دارد تا با اسلام و مسلمین جهان وارد نزاع شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شوشتر تاکید کرد: استکبار جهانی از مبارزه عیان با اسلام هراس دارد به جنگ عقاید مسلمانان رفته است و می‌کوشد تا با ساخت فیلم و کاریکاتور اسلام و اعتقادات ناب اسلام را نشانه برود که در این شرایط وضعیت را برای خود وخیم کرده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول