اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طرقبه شاندیز:

باید تمام عیار در مقابل محاصره اقتصادی ایادی استکبار ایستادگی کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار طرقبه شاندیز گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن و محاصره اقتصادی آنان باید با تمام قوا و تمام عیار در مقابل ایادی استکبار ایستادگی کنیم.

باید تمام عیار در مقابل محاصره اقتصادی ایادی استکبار ایستادگی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، علی اکبر رمضانی در مراسم رژه نیروهای انتظامی و مقاومت بسیج این شهرستان در شهر شاندیز ضمن تبریک دهه مبارک کرامت و هفته دفاع مقدس یاد و خاطره رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را گرامی دانست و اظهار داشت: حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مراسمات گرامی داشت هفته دفاع مقدس نشان‌دهنده عمق بینش سیاسی و مقاومت مردم ایران و دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در این برهه حساس از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رمضانی خاطر نشان کرد: در سال 57 انقلابی در این کشور رخ داد که نسبت به انقلاب‌های دیگر متفاوت‌تر از گذشته بود و با شعار نه شرقی و نه غربی این مردم، ماهیت ضد استکباری خود را از نخستین لحظه حضور خود نشان داد.

رمضانی افزود: برنامه‌ریزی‌های مخالفان نظام نشانگر عمق دشمنی آنان در برابر ملت ایران است و این مردم هیچگاه حادثه‌های تلخی مانند غائله کردستان، غائله خلق عرب و غائله بلوچ را که سبب از دست دادن جوانان غیور این کشور شد از حافظه خود پاک نخواهند کرد.

وی یادآور شد: روزگاری در این کشور لیبرال‌ها حاکم بر قسمت‌هایی از نظام بودند و با برنامه‌ریزی دقیق سعی بر تخریب و ضربه زدن به نظام را داشتند و البته ضرباتی را هم به نظام وارد کردند که با هوشیاری امام (ره) و مردم، این دشمنی‌ها را نیز خنثی کردند.

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به نوع حمله صدام و حمایت سایر کشورها از این متجاوز تصریح کرد: جنگی که علیه ما طراحی شد با تمام جنگ‌های دیگر تا به امروز متفاوت بوده است زیرا مانند یک جنگ جهانی علیه یک کشور بود.

رمضانی گفت: آنچه که در توان دنیای استکبار آن روز از جمله شرق و غرب بود در اختیار صدام قرار گرفت تا بتواند در مقابل ایران صف آرایی کند.

وی افزود: هشت سال مقاومت جانانه مردم، صدام را در برنامه‌ریزی‌هایش شکست داد و او را در کسب پیروزی ناکام گذاشت.

رمضانی تصریح کرد: عدم شناخت قدرت بسیج و عدم محاسبه قدرت فرهنگ جهادی و عاشورایی ملت ایران از سوی رژیم بعثی و همچنین عشق به امام و ولی فقیه زمان سبب شکست صدام متجاوز در هشت سال دفاع مقدس شد.

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به مصائبی که در جنگ بر ملت ایران گذشت خاطر نشان کرد: این جنگ سبب شد مردم ایران به خداباوری و خود باوری برسند و این نکته کلید پیروزی مردم ایران در برابر استکبار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: آنچه در توان صدام بود بدون هیچ قید و بندی به کار گرفته شد و حتی این فرد به مردم کشور خود نیز رحم نکرد و به خاطر رسیدن به اهداف خودش حلبچه را بمباران شیمیایی کرد  و مردم ما نیز در شهرهای مرکزی از موشک‌های صدام در امان نبودند.

رمضانی با اشاره به وعده الهی افزود: با گذشت زمان و نابودی مستکبران و ستمگران، امروز جمهوری اسلامی ایران در قله‌های افتخار ایستاده است و مفتخر است که بیداری اسلامی کشورهای اسلامی از آثار دفاع مقدس مردم عزیز ایران است.

رمضانی گفت: امروز ما در ساخت موشک‌های دور برد به خود کفایی رسیده‌ایم و باید قدر این عظمت را بدانیم و آنچه که در توان داریم را برای حفظ آن به کار بندیم.

وی شرایط امروز ایران را حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن و محاصره اقتصادی آنان باید با تمام قوا و تمام عیار در مقابل ایادی استکبار ایستادگی نماییم.

فرماندار طرقبه شاندیز در پایان تأکید کرد: امروز وظیفه مردم حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و باید این فرهنگ را در بین نسل‌های جدید نیز گسترش دهیم.

در این مراسم ضمن گلباران هوایی مسیر رژه توسط هواپیمای اطلاعات، عملیات و شناسایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای رزمی ذوالفقار بسیج طرقبه، رزمی کاران سبک هاپکیدو بسیج طرقبه، سبز پوشان نیروهای انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، خادمین افتخاری بارگاه مقدس امامزادگان یاسر و ناصربن موسی بن جعفر (ع)، گردان‌های عاشورای شاندیز، دوچرخه سواران پایگاه بسیج شهید اصغرزاده طرقبه، یگان‌های موتوری و خودرویی ناحیه بسیج طرقبه شاندیز، یگان‌های ویژه نیروی انتظامی شهرستان و دیگر نیروهای انتظامی شهرستان به ایجاد نمایش و رژه پرداختند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول