اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

مسلمانان برای نابودی استکبار بسیج شده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر بویین زهرا گفت: مسلمانان برای نابودی و دفع اقدامات استکبار بسیج شده‌اند.

مسلمانان برای نابودی استکبار بسیج شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به آغاز موج دوم بیداری اسلام در کشور‌های مختلف اظهار کرد: جسارت تازه کشور‌های مدعی آزادی و تکریم حقوق مذاهب در تولید و نمایش فیلم موهن و وقیحانه نسبت به خاندان پیامبر اسلام (ص) سبب شد که مسلمانان برای دفع و نابودی کامل استکبار و کافران با همدیگر بسیج شده و درصدد تصاحب سفارتخانه‌های آمریکا و اسرائیل باشند.

امام جمعه شهر بویین زهرا ادامه داد: امروز اوج خشم و نفرت آحاد امت‌های یکپارچه و متحد پیامبر پس از یک هزار و 400 سال از رحلت ایشان بیانگر قدرت و عظمت والایی است که دین مقدس اسلام بدست آورده است.

وی با تبریک 31 شهریورماه سالروز گرامیداشت سی و یکمین طلوع فجر دفاع مقدس تصریح کرد: نقش نیرو‌های داوطلب و مردمی در قالب بسیج برای حفاظت و پاسداری از آرمان‌های امام راحل بی‌بدیل و شگفت‌انگیز بود.

امام جمعه شهر بویین زهرا با بیان اینکه کشور در اوایل جنگ تحمیلی از هیچ‌گونه قوای نظامی و تجهیزات انفرادی و جمعی برخوردار نبود، عنوان کرد: خلوص، ایمان و تقوای پابرجای رزمندگان عامل پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست دشمنان بود.

زرینه اضافه کرد: جوانان امروز وظیفه دارند تا ابد قدرشناس دلاور‌مردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان باشند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها بیان کرد: بهار علم و تربیت اسلامی در مدارس این مهم را می‌رساند که مسئولان لازم است عنایت خویش را به مسئله جوانان و علم و آموزش افزایش دهند.

امام جمعه شهر بویین زهرا ابراز کرد: محور‌ی‌ترین برنامه‌ در متون درسی باید مباحث معرفتی و معنوی قرار گیرد.

زرینه با اشاره به نام‌گذاری اول مهر‌ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان پاسداشت بقاع متبرکه عنوان کرد: تدوین طرح‌های خاص برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی و معنوی کشور جزو ضروری‌ترین مسایلی است که مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه باید همواره به آن نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول