اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

دفاع مقدس چهره استکبار جهانی را رسوا کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دفاع مقدس باعث شد که چهره استکبار جهانی رسوا شود.

دفاع مقدس چهره استکبار جهانی را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی در جمع نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در 8 سال دفاع مقدس پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز در آمد و استکبار جهانی نیز به قدرت و اقتدار ایران اسلامی پی بردند.

وی افزود: استکبار جهانی باید بداند که به برکت 8 سال دفاع مقدس امروز نیروهای مسلح ما با بصیرت بیشتر و اعتبار بالاتر از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، فداکارهای و ایثارگری‌های رزمندگان دلیر اسلام است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نماد استقامت و سنبل پیروزی و فتح است یادآور شد: دفاع مقدس مبارزه مظلوم با ظالم و ستمگر بوده.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه گفت: 8 سال دفاع مقدس ما تحقق وعده الهی و یاری کردن مؤمنان و غلبه ایمان بر کفر جهانی بوده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه ایران نشانه یک نقشه هدفمند و برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان بود.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود را در خطر دیدند و این جنگ را از سوی کشور عراق آغاز کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام منافع استکبار و غرب را به خطر انداخت و استکبار جهانی یک مزدور به نام صدام را حمایت کرد تا به جنگ علیه ایران برخیزد اما غافل از اینکه ایران اسلامی به سلاح ایمان وابسته است و در مقابل تمام توطئه‌های آنها به خوبی نقش ایفا کرد و در نهایت به پیروزی رسیده است.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: کشور عراق در این جنگ از تمام امکانات نظامی و مادی استفاده کرد و حتی استفاده از بمب‌های شیمیایی برای صدام در آن دوران مجاز بود اما به یاری خداوند و تلاش و کوشش رزمندگان ایران اسلامی پیروزی از آن انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: 8 سال دفاع مقدس یک امتحان و آزمایشی بود تا ما به خود بیاییم و به روی پای خود بایستیم.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس این واقعیت را به اثبات رساند که آمریکا با اسلام مخالف است و به دنبال حذف اسلام با خاورمیانه بوده است.

وی با بیان اینکه ما باید از 8 سال دفاع مقدس درس بگیریم گفت: فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های 8 سال دفاع مقدس را باید به نسل‌های آینده و جوان منتقل کنیم تا این دوران زنده نگه‌داشته شود.

امام جمعه خرم آباد افزود: دوران دفاع مقدس به ما آموخت در مقابل تمام تهدیدها بایستیم و تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی یادآور شد: 8 سال دفاع مقدس به ایران اسلامی و مسلمانان دنیا عزت و بزرگی داد.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس چهره استکبار جهانی را رسوا کرد و این قرآن‌سوزی‌ها اهانت به پیامبر، سوزاندن مسلمانان میانمار و قتل عام مردم افغانستان و عراق نشانه کینه استکبار از اسلام است که می‌خواهد از اسلام انتقام بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به استکبار گفت: استکبار جهانی بداند امروز ارتش، سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی بهتر از هر زمانی آمادگی برای دفاع از اسلام و انقلاب را دارند.

وی افزود: امروز ما از نیروهای جوان انقلابی و با بصیرت و صبوری مانند بسیج قهرمان برخورداریم که به عنوان لشگر مخلص خدا در تمام صحنه‌ها حاضر هستند و نیز مردم ما همانند آنها در کنار نیروهای مسلح از این مرز و بوم و دفاع از اسلام دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: این 8 سال برای ما گنجینه ارزشمندی است که سند حقانیت و مظلومیت ما در آن دوران برای همیشه تاریخ است و ثمره آن نیز بیداری، بصیرت و دشمن‌شناسی به موقع مردم این سرزمین است.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: اگر امروز بیداری اسلامی در منطقه اتفاق افتاده است نتیجه فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شهادت‌طلبی و استکبار ستیزی به یک مطالبه عمومی در جهان اسلام مبدل شده است و دیکتاتورهای منطقه یکی پس از دیگری سقوط کرده‌اند.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس یگان‌های حاضر در میدان اعم از سپاهیان، ارتش، نیروهای انتظامی، بسیجیان، عشایر، جانبازان و ایثارگران از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول