اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

پیمانه استکبار جهانی از سلطه‌گری پر شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: پیمانه استکبار جهانی از سلطه‌گری پر شده است و استکبار جهانی به ویژه آمریکای خونخوار و رژیم صهیونیستی با اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) بار دیگر چهره واقعی خود را نشان دادند.

پیمانه استکبار جهانی از سلطه‌گری پر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: امروز استکبار جهانی به آخر خط رسیده و از حیات ننگین خود مأیوس و از شدت وحشت و سراسیمگی نمی‌داند که چه کار کند.

وی افزود: در پرونده سیاه اسلاف صهیونیسم‌ها کشتن پیامبران امری مرسوم و عادی تلقی می‌شده و با مسخره کردن و اهانت به پیامبران به کشتن‌شان اقدام می‌کردند.

خطیب جمعه شهر آبیک اضافه کرد: امروز دین مبین اسلام همانند خورشید تابناک در غرب می‌درخشد و دل‌ها را مجذوب خود ساخته است.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: در آمریکا و اروپا نیز مردم گروه به گروه با مطالعه به دین اسلام می‌گروند و شیرینی اسلام را درک می‌کنند بنابراین دشمنان درصدد هستند که از روند پیشرفت و گسترش اسلام در دنیا جلوگیری کنند که نمی‌توانند و هر بار با توطئه‌ای می‌خواهند آبروی اسلام و مسلمانان را ببرند که چیزی جز از بین رفتن آبروی نداشته‌شان نصیبشان نمی‌شود.

موسوی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی می‌خواهد مسلمانان در بلا و گرفتاری باشند بنابراین از هرگونه تهدید، توطئه و نقشه در رنج و عذاب انداختن مسلمانان کوتاهی نمی‌کنند و بغض و کینه دیرینه و همیشگی‌شان را بروز می دهند.

وی قیام امروز جهان اسلام در اهانت به پیامبر عظیم‌الاشأن اسلام (ص) را بی‌نظیر و مثال‌زدنی ذکر کرد و افزود: سکوت، خفقان و ملاحظه‌کاری برخی از سران عرب علیه اهانت به پیامبر اکرم (ص) جای تعجب دارد آیا برخی از این سران خادم‌الحرمین هستند یا خادم کاخ سفید که قابل تأمل است.

خطیب جمعه شهر آبیک افزود: ملت ایران همانطور که از پیروزی انقلاب هیچ‌گاه از هیچ قدرتی نترسیده امروز هم نمی ترسد و در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستاده است.

 

ایمان به خدا، بزرگترین درس دفاع مقدس است

امام جمعه شهر آبیک در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ایمان به خدا و اعتقاد به راه حق بزرگ‌ترین درسی است که دفاع مقدس به ملت ایران داد.

موسوی افزود: دفاع مقدس به ملت ایران آموخت که در تمام شرایط دشمن وجود دارد.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: مردم از دفاع مقدس دریافتند که فتنه‌گران داخلی زمینه‌ساز تجاوز دشمنان خارجی بوده و هستند و همواره ستون پنجم دشمنان باقی می‌مانند.

موسوی بیان کرد: با تدبیر و مدیریت امام راحل در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بزرگ‌ترین تهدیدات به فرصت تبدیل شد که امروز نیز با مدیریت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تحریم‌ها علیه ملت کارساز نخواهد شد و پیروزی نصیب مردم می‌شود.

وی اعتماد کردن مسئولان به جوانان و واگذاری امور مهم و بزرگ را به آنان از بزرگ‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: از دوران صدر اسلام نیز پیامبر (ص) کارهای بزرگ را به جوانان می‌سپردند که در جنگ تحمیلی نیز شاهد این امر بودیم بنابراین امروز می‌طلبد که کارهای مهم و بزرگ به جوانان سپرده شود که به کارگیری جوانان در امور سخت و مهم برای نظام اسلامی بسیار کارگشا بوده و خواهد بود.

امام جمعه شهر آبیک ابراز کرد: با مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی امروز از سوی دشمنان مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

موسوی با اشاره به روز ملی امامزادگان افزود: بر تمام آحاد جامعه واجب است که راه امامزادگان را زنده نگه دارند و جایگاه و مقامشان را حفظ و محترم بشمارند.

وی ترک محرمات و انجام واجبات را پله نخست تقوا برای انسان‌ها دانست و تصریح کرد: باید انسان همیشه پیرو اوامر خدای متعال باشد تا بتواند در دنیا و آخرت به رستگاری برسد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول