اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملیات والفجر2 در خراسان جنوبی-1

عملیات والفجر2 در بیرجند بازسازی شد

خبرگزاری فارس: عملیات والفجر2 در مرکز استان خراسان جنوبی با حضور استاندار خراسان جنوبی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان بازسازی شد.

عملیات والفجر2 در بیرجند بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی شامگاه جمعه در حاشیه افتتاح رزمایش والفجر2 در بیرجند به خبرنگار فارس گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی در اوج اقتدارند.

سردار یعقوبعلی نظری به توان بالای نظامی ایران اشاره کرد و افزود: قدرت نظامی جمهوری اسلامی لرزه به تن دشمنان انقلاب انداخته است.

وی با اشاره به عملیات والفجر2 در خراسان جنوبی یادآور شد: در این رزمایش به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که حداکثر حضور مردمی در این رزمایش را داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تجربه موفق سپاه در برگزاری عملیات مسلم بن عقیل و محرم در بیرجند تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا روحیه ایثارگری و شجاعت در بین مردم تقویت شود و از سویی این رزمایش فرصتی است تا جوانان با دوران دفاع مقدس آشنایی پیدا کنند.

از نکات جالب توجه مراسم افتتاحیه این رزمایش که با حضور استاندار خراسان جنوبی و فرماندهان نظامی و انتظامی انجام شد حضور هزاران نفری مردم بود که حکایت از پیوند عمیق آنان با دفاع مقدس داشت.

استاندار خراسان جنوبی در بازدید از بخش‌های مختلف رزمایش به حدی سریع حرکت می‌کرد که بسیاری از نیروهای نظامی از سرعت حرکت استاندار تعجب کرده بودند.

لبخند و اشک از جلوه‌های دیگر این رزمایش بزرگ بود.

این رزمایش در انتهای خیابان غفاری، منطقه بیدخت برگزار و به مدت یک هفته پذیرای عموم است که افتتاح آن شامگاه جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول