اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل آباد در مراسم ر‍ژه نیروهای مسلح:

دفاع مقدس دانشگاهی است که همه در آن درس آزادگی فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل آباد گفت: دفاع مقدس دانشگاهی است که همه در آن درس آزادگی فرا گرفتند.

دفاع مقدس دانشگاهی است که همه در آن درس آزادگی فرا گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اصغر مرادزاده فرماندار خلیل آباد در مراسم رژه باشکوه نیروهای مسلح شهرستان خلیل آباد گفت: 8 سال دفاع مقدس شامل 2880 روز استقامت ،صبر و پایداری و ایثارگری بود که باعث حیثیت و آبروی نظام شد.

فرماندار خلیل آباد افزود: دفاع مقدس ایران اسلامی را، به دانشگاهی تبدیل نمود که همه افراد آن از پیرو  جوان  و زن و مرد آن آموزش دیدند و تزکیه شدند و درس آزادگی فراگرفتند.

وی اظهار داشت: جنگ ما جنگ حق علیه باطل بود و تمام ابرقدرتهای جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج شده بودند تا انقلاب و نظام را از بین ببرند ولی از آنجا که خداحافظ این انقلاب بود نه اینکه نتوانستند ذره‌ای از خاک و میهن را بگیرند بلکه با ذلت  عقب نشینی کردند.

فرماندار خلیل آباد خاطرنشان کرد: پیروزی از آن ملت ایران است و ملتی که تنها سلاحش ایمان و شعارش الله اکبر بود،بر تمام سلاحهای پیشرفته دشمن پیروز گشت.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشا غرور مردم سلحشور ایران گردید و  سبب شد توطئه های مشترک شرق و غرب برای به زانو در آوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود،و رشادتهای جوانان برومند انقلاب ، نظام را بیمه کرد.

وی همچنین دستاوردهای داخلی دفاع مقدس را برشمرد و گفت: اعتماد به نفس و خودباوری ،شکوفایی استعدادها و خلاقیتها و تحولاتی را که امروز در کشور شاهدیم همه از رشد باورهای دینی و ایجاد تفکر بسیجی در جامعه  است  که امروز بسیج به عنوان یک افتخار در جامعه  مطرح است.

مرادزاده افزود: با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت می توان بر هر دشمن خیره سری پیروز شد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول