اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

حفظ مرزهای رسمی ایران ارزشمندترین دستاورد دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: حفظ مرزهای رسمی جغرافیایی ایران، یکی از ارزشمندترین دستاوردهای حماسه دفاع مقدس بود.

حفظ مرزهای رسمی ایران ارزشمندترین دستاورد دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زاهدان اظهار داشت: سالروز آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، فرصتی شد تا بار دیگر به حماسه دلاورمردان ایران اسلامی ادای احترام کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها از جنگ به عنوان یک خیر و نعمت بزرگ یاد کردند، افزود: فهم معانی این تعابیر در زمان جنگ تحمیلی برای افراد سطحی‌نگر کمی دشوار بود اما هر چه از جنگ فاصله گرفتیم مفهوم و معنای این جملات تبلور عینی‌تری یافت.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: حوادث و رویدادهای هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که درگیر بودن در جنگ و در عین حال برخورداری از باورها و ارزش‌های اسلامی از نیروهای مسلح ما، نیرویی مقاوم، مؤثر، پویا و خودکفا ساخته است.

نارویی ادامه داد: اکنون که بیش از 22 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، نیروهای مسلح ما به فرماندهی فرمانده کل قوا ضمن ارتقای آمادگی و توان رزمی خود به امر خودکفایی تلاش کرده و در صحنه سازندگی کشور حضور فعال و مؤثری دارند و هم‌اکنون به عنوان یکی از نیروهای مقتدر منطقه و جهان هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ قدرت خارجی قادر به تهدید انقلاب اسلامی نیست، لزوم حفظ و تقویت اتحاد و وحدت ملی و پرهیز از اختلافات داخلی را خواستار شد.

مقام عالی دولت در استان هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای پرداختن به ارزش‌ها و دستاوردهای جنگ تحمیلی عنوان و بر لزوم برنامه‌ریزی هوشمندانه به منظور تبیین و انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های امروزی تأکید کرد.

نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان امروز با انجام مراسم رژه ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان، توان و اقتدار نظامی و دفاعی خود را با استفاده از تجهیزات نوین نظامی و سلاح‌های پیشرفته سبک و سنگین به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول