اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

ارزش‌های دفاع مقدس را با محوریت ولایت پاس بداریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه پارس‌آباد گفت: ارزش‌های دفاع مقدس را باید با محوریت ولایت پاس بداریم چراکه تمام پیروزی‌های رزمندگان ما مرهون امر امام و دعای شبانه آن حضرت بود.

ارزش‌های دفاع مقدس را با محوریت ولایت پاس بداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: ما در نشان دادن آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید به گونه‌ای حرکت و برنامه‌ریزی کنیم تا همه دنیا بفهمد ما با تکیه بر عناصری چون ولایت، جهاد و شهادت توانسته‌ایم فاتح شرافتمندانه جنگ هشت ساله باشیم.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران طلایی و ارزشی در نشان دادن اتحاد و همدلی جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: این دوران تضمین‌کننده آینده درخشان ملت ایران شد چراکه ما بعد از جنگ در یک رسالت عظیم و سنگین در حوزه سازندگی، عمران، آبادانی و پیشرفت کشور گام برداشتیم و با ایستادگی خود در سه دهه گذشته دشمنان را به زانو درآوردیم.

علوی تصریح کرد:‌ امروز استکبار جهانی از حمله‌ رودررو بیمناک است چرا که دیگر جرأت حمله به ایران را با دلاورمردی‌های جوانان ما ندارد و یقین کرده است که اگر جسارت و تعدی کند به یقین با سهمگین‌ترین پاسخ دندان‌شکن مواجه می‌شود.

این مسئول در ادامه خطبه‌های نماز به جسارت و توهین استکبار جهانی علیه مقدسات اسلامی و ساحت نبی مکرم اسلام اشاره کرد و ادامه داد: آن چه که امروز دشمن سعی می‌کند با متوسل شدن به آن احساسات ملت‌های پاک و آزادیخواه مسلمان را دچار خدشه و خلل کند امر تقدس‌زدایی است که به یقین در این حربه نیز با شکست روبه‌رو می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در حالی از فردا سال تحصیلی جدید در ایران شروع می‌شود که همه باید آموزش و پرورش قوی و با آتیه‌ای را بسازیم که خروجی آن تربیت و پرورش انسان‌های از خود رسته و به خدا پیوسته باشد.

به گزارش فارس، امام جمعه پارس‌آباد شروع سال تحصیلی را شروع مهربانی‌ها و در کنار هم بودن‌ها توصیف کرد و بیان داشت: در سال تحصیلی جدید از معلمان انتظار می‌رود با تلاشی مضاعف نسل با آتیه‌ای را برای این نظام تربیت کنند و از خانواده‌ها نیز انتظار می‌رود در این محور حرکت آموزش و پرورش را یاری کنند.

علوی همچنین سالروز حصر آبادان و پیروزی رزمندگان در عملیات ثامن‌الائمه را یادآور شد و گفت:‌ این پیروزی قلب امام راحل را مسرور کرد.

وی در پایان خطبه‌های نماز دهه کرامت و سالروز امام رضا (ع) و حضرت معصومه را گرامی داشت و از تمام نمازگزاران و شرکت‌کنندگان در این آیین عبادی، سیاسی خواست تا با شناخت از فضایل آن معصومین مسیر زندگی خود را سعادتمند ترسیم کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول