اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر گفت: دوران جنگ، نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است و کشور ما همواره با تهدیداتی در حوزه‌های مختلف از سوی دشمن مواجه بوده که لازم است تمام نسل‌ها به اهداف متعالی انقلاب اسلامی آگاه باشند.

دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: ما در نشان دادن آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید به گونه‌ای حرکت و برنامه‌ریزی کنیم تا همه دنیا بفهمد ما با تکیه بر عناصری چون ولایت، جهاد و شهادت توانسته‌ایم فاتح شرافتمندانه جنگ هشت ساله باشیم.

امام جمعه خاورشهر از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران طلایی و ارزشی در نشان دادن اتحاد و همدلی جامعه اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: این دوران تضمین‌کننده آینده درخشان ملت ایران شد چراکه ما بعد از جنگ در یک رسالت عظیم و سنگین در حوزه سازندگی، عمران، آبادانی و پیشرفت کشور گام برداشتیم و با ایستادگی خود در سه دهه گذشته دشمنان را به زانو درآوردیم.

وی بر لزوم تشریح وضعیت کشور ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان افزود: به هر حال دوران جنگ به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران مطرح است و کشور ما همواره با تهدیداتی در حوزه‌های مختلف از سوی جهان‌خواران مواجه بوده که لازم است تمام نسل‌ها به اهداف متعالی انقلاب اسلامی آگاه باشند.

حجت‌الاسلام یاسینی ادامه داد: با اینکه کشور عراق از هر وسیله نامشروعی برای حمله به ایران استفاده می‌کرد، اما نیروهای ایران تنها با حفظ تمامیت ارزش‌های اسلامی وارد میدان شدند و این موضوع یک افتخار بزرگ است.

امام جمعه خاورشهر اضافه کرد: اقدامات کنونی دنیای غرب برای ضربه زدن به ایران ناشی از تضعیف روحیه ملت و دولت خودشان است و در حال حاضر کشورهای استکباری تنها با جنگ‌های تبلیغاتی وارد میدان شده‌اند که در این راستا باید همه مردم به هوش باشند.

وی آمادگی نیروهای مسلح را در دفاع از حریم انقلاب اسلامی و ولایت یادآور شد و تصریح کرد: همان طوری که در جنگ هشت ساله دشمن سعی می‌کرد این کشور را مورد هجمه قرار دهد امروز نیز در یک سنگر دیگر سعی می‌کند با توسل به شیوه‌های جدید و ترفندهای نرم و فرهنگی برخی از دستاوردهای ما را زیر سؤال ببرد.

حجت‌الاسلام یاسینی به تجربیات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: این جنگ هشت ساله ملت ایران را آبدیده کرده و هرگز اجازه نمی‌دهد برخی کوردلان داخلی و خارجی حریم انقلاب و دستاوردهای آن را زیر سئوال ببرد.

امام جمعه خاورشهر در پایان با تبریک دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد، اذعان داشت: امیدواریم همه با تاسی از اهل بیت کریمانه برخورد کنیم و از آنها الگوی مناسبی برای زندگی فردی و اجتماعی خود بگیریم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول