اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زابل:

روحیه ایثار و گذشت رزمندگان دفاع مقدس در جوانان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زابل گفت: روحیه ایثار و گذشت رزمندگان دفاع مقدس در وجود نسل جوان نهادینه شود.

روحیه ایثار و گذشت رزمندگان دفاع مقدس در جوانان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حبیب‌الله راهداری ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که در فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار داشت: سرافرازی‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی بر برگزاری هرچه با شکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: با برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره شهدا، برپایی مسابقه کتابخوانی در مورد هفته دفاع مقدس و... می‌توان هفته دفاع مقدس را بیشتر به نسل جدید معرفی کرد.

رئیس آموزش و پرورش زابل نیز در این جلسه اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید مجوز سه مدرسه تخصصی قرآن در زابل گرفته شده که به زودی افتتاح خواهد شد.

حسن معزی افزود: تلاش می‌شود این تعداد مدرسه به تجهیزات هوشمندسازی مجهز شوند و مدارس شیفت صبح در صف صبحگاهی، برای دانش‌آموزان صلوات خاصه امام رضا(ع)را قرائت کنند.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل با ارائه گزارشی از مراسم و اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان و... گفت: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری و حافظ بین‌المللی و گروه تواشیح، برگزاری پرسمان جوان و .. نیز در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

حجت الاسلام عارفی به ساخت خانه عالم در روستا اشاره کرد و گفت: با توجه به اعزام روحانی به مناطق و به دلیل مشکلاتی که میزبانان عالم دارند، درخواست می‌شود خانه عالم در کنار هر مسجد به صورت مشارکتی با مردم در هر منطقه ساخته شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول