اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

عملیات والفجر 8 در زنجان بازنمایی می‎شود

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به بازنمایی عملیات والفجر هشت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: گوشه‌هایی از این عملیات با هدف نشان دادن رشادت‎های رزمندگان، در منطقه گاوازنگ نیز بازنمایی می‎شود.

عملیات والفجر 8 در زنجان بازنمایی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال ادارات کل استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس نقش بزرگی را ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه فداکاری‎ها و از خود گذشتگی‎های بسیجیان در دوران دفاع مقدس زبانزد همه است، خاطر نشان کرد: بسیجیان خدمات ارزنده‎ای را در طول جنگ ارائه کرده‏اند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان با عنوان غواصان دریا دل معروف شده است، اضافه کرد: این عنوان با نام عملیات والفجر هشت معروف شده است.

وی به بازنمایی عملیات والفجر هشت در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: گوشه‎هایی از این عملیات با هدف نشان دادن رشادت‎های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در منطقه گاوازنگ نیز بازنمایی می‎شود.

حسینی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تعداد زیادی از رزمندگان جمهوری اسلامی ایران خون خود را در راه اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده‏اند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل برخورداری از اهداف مقدس و دینی ماندگار شده است.

وی ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز هدف بسیجیان دفاع از انقلاب و انتشار آن به سایر کشورها است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه بسیجیان جمهوری اسلامی ایران کمر دشمنان را شکسته‎اند، افزود: امروز نیز این قشر ارزشمند نقش بسیار بزرگی در جنگ نرم و دفاع از ارزش‎های اسلامی ایفا می‎کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول