اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای ده‌ها برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

عملیات والفجر 2 بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی با رژه نیروهای مسلح در حالی آغاز شد که قرار است امسال ده‌ها برنامه در طول هفته با محوریت بازسازی عملیات والفجر 2 در این استان اجرا شود.

عملیات والفجر 2 بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: امسال برای این هفته برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی، برپایی یادواره و همایش پیش‌بینی شده است.

سردار یعقوبعلی نظری با بیان اینکه عصر امروز عملیات والفجر 2 در خراسان جنوبی آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: در این رزمایش به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که حداکثر حضور مردمی در این رزمایش را داشته باشیم.

وی با اشاره به تجربه موفق سپاه در برگزاری عملیات مسلم بن عقیل و محرم در بیرجند تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا روحیه ایثارگری و شجاعت در بین مردم تقویت شود و از سویی این رزمایش فرصتی است تا جوانان با دوران دفاع مقدس آشنایی پیدا کنند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: این رزمایش در انتهای خیابان غفاری، منطقه بیدخت برگزار می‌شود و به مدت یک هفته پذیرای عموم است که افتتاح آن عصر امروز خواهد بود.

افتتاح 40 پروژه توسط بسیج سازندگی، برگزاری 18 یادواره شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان، افتتاح اردوهای فرهنگی هنری شهرستان قاین، برگزاری دعای کمیل در مزار شهدای گمنام، شرکت در نماز جمعه، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی، برگزاری همایش سران عشایر و دوچرخه‌سواری عمومی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول