اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرضا:

زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان شهرضا گفت: ابعاد پنهان دوران هشت سال دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف باید برای نسل امروز به شکل گسترده‌ای تبیین شود.

زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سرهنگ حمید مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جوامع اسلامی باید در برابر اهانت غربی‌ها به پیامبر بزرگوار اسلام جواب دندان‌شکنی بدهند.

وی ادامه داد: برگزاری تجمع و تظاهرات نباید به تنها ابزار دنیای اسلام در برابر این اهانت‌ها تبدیل شود، بلکه از جمعیت 1.6 میلیاردی مسلمانان جهان انتظار می‌رود که دنیای غرب را برای همیشه از انجام این اقدامات شوم ناامید کنند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرضا با اشاره به برنامه‌های سپاه پاسداران و بسیج در هفته دفاع مقدس در شهرستان شهرضا بیان داشت: بازخوانی زوایایی پنهان دوران هشت سال دفاع مقدس با استفاده از رزمندگان و فرماندهان آن دوران جزو اساسی‌ترین برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان مطرح است.

وی با بیان لزوم تشریح وضعیت کشور ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان افزود: به هر حال دوران جنگ به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران مطرح است و کشور ما همواره با تهدیداتی در حوزه‌های مختلف از سوی جهان‌خواران مواجه بوده که لازم است تمام نسل‌ها به اهداف متعالی انقلاب اسلامی آگاه باشند.

مرادی با اشاره به برگزاری بیش از 200 برنامه در سطح شهرضا طی هفته دفاع مقدس گفت: بر اساس آمار موجود بیش از شش هزار رزمنده دفاع مقدس در سطح شهرستان شهرضا فعالیت می‌کنند که باید از این ظرفیت بالا در راستای بصیرت‌افزایی اقشار مختلف جامعه استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: آذین‌بندی اماکن و معابر مختلف شهری، ایجاد روحیه نشاط در جامعه، برگزاری نمایشگاه پیرامون دستاوردهای دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور شهرضا، برگزاری برنامه عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عیادت از بیماران در سطح بیمارستان‌ها، گرامیداشت یاد و خاطره 110 شهید روستای اسفرجان و برگزاری نمایشگاه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در سطح شهرستان شهرضا است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول