اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

دفاع مقدس نشان داد ایران در برابر هیچ ابرقدرتی سرتسلیم فرود نمی‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: دفاع مقدس نشان داد ملت ایران در برابر هیچ ابرقدرتی سرتسلیم فرود نمی‌آورد.

دفاع مقدس نشان داد ایران در برابر هیچ ابرقدرتی سرتسلیم فرود نمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تایباد به ایام دهه کرامت اشاره کرد و با بیان مناقب حضرت فاطمه معصومه(س) به فضائل رضوی و افتخار پیروی اهل‌بیت عصمت و طهارت اشاره کرد و همگان را به آشنایی با زندگی، سیره ائمه معصومین فراخواند.

وی در خطبه دوم به هفته گرامیداشت دفاع مقدس  اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس با همت و تلاش و توکل به خدا مردانه ایستادند و دفاع‌شان نیز مقدس بود چون برای رضای خدا بود.

وی افزود: تمام دنیا بسیج شدند که به صدام کمک کنند تا انقلاب اسلامی را از ما بگیرند اما با دلاوری‌های ملت مسلمان و بیدار دل ایران راه به جایی نبردند.

امام جمعه تایباد همچنین با ذکر آیاتی از قرآن کریم در مورد صبر و استقامت در برابر دشمنان و متجاوزان افزود: هرچه ما در تعظیم شعائر اسلامی و پایداری و استقامت در راه خدا بیشتر بکوشیم مجد و عظمت و عزت‌مان بیشتر خواهد شد.

وی همچنین گفت: در تمام موقعیت‌های زندگی بهترین درس را باید از قرآن کریم بگیریم.

خطیب جمعه شهرستان تایباد همچنین به اثرات مهم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پاسداشت و یادآوری رشادت‌های شهدا و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، روحیه ایثار را زنده کرده و موجب شده است ملت دلیر و شهیدپرور ایران در برابر هیچ ابرقدرتی سرفرود نیاورد.

امام جمعه تایباد در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس از اولیا و مربیان خواست دقت کنند تا بتوانند افراد مفیدی را به جامعه تحویل دهند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول