اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

دشمن برای از بین بردن ارزش‌های دفاع مقدس بر طبل خودباختگی می‌کوبد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار گفت: دشمن با خودباختگی فرهنگی و رواج آن در جامعه اسلامی سعی می‌کند ارزش‌های دفاع مقدس را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

دشمن برای از بین بردن ارزش‌های دفاع مقدس بر طبل خودباختگی می‌کوبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: ما سرمایه‌های ارزشمندی را در جنگ تحمیلی به دست آوردیم که مهم‌ترین آنها خودباوری و خوداتکایی است که در سایه آن امروز در اوج اقتدار جهانی و منطقه‌ای هستیم.

وی آمادگی نیروهای مسلح را در دفاع از حریم انقلاب اسلامی و ولایت یادآور شد و تصریح کرد: همان طوریکه در جنگ هشت ساله دشمن سعی می‌کرد این کشور را مورد هجمه قرار دهد امروز نیز در یک سنگر دیگر سعی می‌کند با توسل به شیوه‌های جدید و ترفندهای نرم و فرهنگی برخی از دستاوردهای ما را زیر سؤال ببرد.

قیاسی به تجربیات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این جنگ هشت ساله ملت ایران را آبدیده کرده و هرگز اجازه نمی‌دهد برخی کوردلان داخلی و خارجی حریم انقلاب و دستاوردهای آنها را زیر سئوال ببرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در فرصتی که پیش روی ما است باید بهترین ثمره و نتیجه را به دنیا نشان دهیم تا همه بفهمند که این انقلاب و نظام مردمی آن کارآمد و قابل اتکا است.

به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود به اهانت اخیر استکبار جهانی به ساحت پیامبر اسلام اشاره کرد و ادامه داد: همان‌گونه که توهین به ساحت قرآن کریم نظام غرب و سردمداران آنها را به ذلت انداخت، یقین داریم که توهین به ساحت پیامبر (ص) نیز سبب می‌شود تا سران غرب به خاک مذلت بیفتند.

وی این اهانت را نتیجه گستاخی و رفتارهای شرم‌آور صهیونیسم توصیف کرد و بیان داشت:‌ اگر در مقابل این شیطنت‌ها امت اسلامی دست به دست هم دهد و از جایگاه رفیع و ارزشی اسلام دفاع کند دیگر دشمن به خود جرأت نمی‌دهد کوچک‌ترین جسارتی را به ساحت اسلام و مقدسات انجام دهد.

قیاسی در ادامه خطبه‌های نماز فرا رسیدن اول مهر و آغاز سال تحصیلی را یادآور شد و گفت:‌ در شرایط کنونی همه ما وظیفه داریم در سنگر علم و تربیت اسلامی با مجاهدت و حقیقت ایمان و اعتقاد حاضر شویم و از بهترین فرصت تعلیم و تربیت در مسیر رشد و تعالی اندیشه‌های دینی و اسلامی استفاده کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش رسالت عظیمی را در پرورش و ساختن نیروهای متعهد و انقلابی بر عهده دارد که نباید نسبت به آن قصور و کوتاهی صورت بگیرد.

قیاسی از معلمان به عنوان بهترین سرمایه‌های جامعه در تربیت و تعالی انسان‌های اندیشمند یاد کرد و اظهار داشت: در کنار تلاش و همت معلمان و مربیان باید خانواده‌ها نیز با احساس مسئولیت در این سنگر یاریگر آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی و دینی باشند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول