اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نایین:

مصلای نایین پس از سه بار کلنگ‌زنی هنوز ساخته نشده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نایین گفت: مصلای بزرگ این شهرستان تا کنون سه بار کلنگ‌زنی شده اما تاکنون ساخته نشده است.

مصلای نایین پس از سه بار کلنگ‌زنی هنوز ساخته نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام روح الله امینی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نایین با اشاره به مشکلات شرکت‌های صنعتی شهرستان نایین اظهار کرد: خانواده‌های زیادی به دلیل مشکلات اقتصادی این شرکت‌های صنعتی دچار مشکل مالی شده‌اند که باید توجه بیشتری به این خانواده‌ها شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات این شهرستان کمبود مسکن است، افزود: سال‌های متمادی است که به برکت دولت خدمت‌گزار کلنگ مسکن نایین زده شده، اما یک واحد تاکنون به نیازمندان واگذار نشده است.

امام جمعه شهرستان نایین تصریح کرد: هر چند اقدامات خوبی در زمینه مسکن در این دولت شده است اما نظارت و تسریع در روند ساخت باید بیشتر و منازل زودتر تحویل داده شود.

وی در ادامه به وضعیت نامناسب خیابان‌ها و جاده‌های شهرستان نایین اشاره کرد و ادامه داد: باید اعتبارات برای ساماندهی جاده‌های این شهرستان اختصاص پیدا کند.

امینی همچنین با اعتراض به عدم ساخت مصلای این شهرستان گفت: مصلای نایین سه بار کلنگ‌زنی شده اما هنوز نه مصلایی و نه ساختمانی بنا شده است.

وی با بیان اینکه هر بار یک زمین به این مصلی اختصاص یافت اما تایید ساخت نشده است، افزود: در حد توان، اعتبارات، زمینی را برای امر ساخت مصلی اختصاص دهید تا ساخت این مصلی پس از چندین بار کلنگ‌زنی آغاز شود.

امام جمعه شهرستان نایین گفت: این شهرستان یک شهر فرهنگی و مذهبی است و باید جایگاه نمازگزاران آن هر چه سریع‌تر مشخص شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول