اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نایین:

شهرستان نایین در جذب سرمایه‌گذاری مشکلی ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نایین گفت: شهرستان نایین در راستای جذب سرمایه‌گذاری با هیچ گونه مشکلی مواجه نیست.

شهرستان نایین در جذب سرمایه‌گذاری مشکلی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یوسف حسنی ظهر امروز در جلسه کار‌گروه کار و اشتغال استان، اظهار داشت: تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری بالغ بر 5 هزار نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعهد شهرستان نایین در بخش مسکن 2 هزار و 573 نفر بوده است، اضافه کرد: هم‌چنین تعهد این شهرستان در سال جاری در بخش مشاغل خانگی و خود‌اشتغالی 2 هزار و 344 نفر بوده است.

فرماندار شهرستان نایین از ابتدای سال جاری تا‌کنون تعهدات این شهرستان در این زمینه 2 هزار و 199 نفر بوده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 94 درصد از تعهدات این شهرستان در این زمینه محقق شده است و تحقق صددرصدی این تعهدات از مهم‌ترین رویکرد‌های این شهرستان به شمار می‌رود.

وی به مجوز‌های صادر شده در این شهرستان در زمینه مشاغل خانگی اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 950 مجوز در زمینه مشاغل خانگی در این شهرستان صادر شده است.

حسنی تأکید کرد: تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در این زمینه‌ها اقدامات لازم را انجام داده‌اند و به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده‌اند.

وی به ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه سرمایه‌گذاری اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان نایین در راستای جذب سرمایه‌گذاری با هیچ‌ گونه مشکلی مواجه نیست.

فرماندار شهرستان نایین اضافه کرد: طی دو دولت اخیر این شهرستان در زمینه اشتغال به میزان بسیاری پیشرفت کرده و آینده بسیار روشنی برای این شهرستان ترسیم شده است.

وی گفت: شهرستان نایین بین دو قطب بزرگ صنعتی کشور قرار دارد اما با توجه به اینکه این شهرستان در زمینه جذب سرمایه‌گذاری مشکلی ندارد باید زیر‌ساخت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول