اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

5 پروژه عمرانی بسیج در نایین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پنج پروژه عمرانی بسیج با هزینه‌ای بالغ بر 1.2میلیارد ریال افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

5 پروژه عمرانی بسیج در نایین به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، مجتبی فدا ظهر امروز در آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی بسیج در شهرستان نایین در محل پایگاه جدید انارک در بین مردم، مسئولان و بسیجیان اظهار داشت: مردم شهر انارک، مردمی ولایی، معتقد و پشتیبان ولایت هستند که امروز به واسطه افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج در این هفته با هزینه‌ای بیش از 1.2 میلیارد ریال در مکان این پایگاه که مکانی مقدس است، حضور یافته‌اند.
وی ادامه داد: افتتاح پروژه زمین ورزشی روستای مزرعه امام به متراژ بیش از 7هزار و 800 مترمربع در ابعاد 105متر در 75متر، شامل اجرای بیش از یک هزار و 200 مترمربع آسفالت و حصارکشی دورزمین، با هزینه‌ای بالغ بر 230میلیون ریال نخستین پروژه افتتاح شده امروز بوده است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: ساخت یک باب نمازخانه در روستای محمودآباد با هزینه‌ای بالغ بر350 میلیون ریال در زمینی به مساحت حدود 180 مترمربع، با 110 مترمربع زیربنا و ساخت کتابخانه روستای مظفرآباد با 50 مترمربع زیربنا با هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیون ریال از جمله دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این روز بوده است.
وی افزود: همچنین در شهر انارک به دلیل موقعیت حساس جغرافیایی و استراتژیکی ساختمان جدید پایگاه‌های بسیج مسلم بن عقیل برادران و زینب کبری (س) خواهران نیز افتتاح شد.
فدا اضافه کرد: این ساختمان در دو طبقه در زمینی به مساحت حدود 500 مترمربع با 250 متر زیربنا با هزینه‌ای بیش از 500 میلیون ریال ساخته شده که امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن هستیم.
وی با اهدای 150 جلد کتاب به کتابخانه روستای مظفرآباد بیان داشت: همچنین مقرر شد که با همکاری مسئولان استان و شهرستان تجهیز این پایگاه ها هرچه سریع‌تر با مساعدت سپاه صاحب الزمان انجام گیرد.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: در این هفته همچنین ما شاهد افتتاح و بهره‌برداری 59 پروژه بسیج سازندگی در قالب عمرانی و محرومیت‌زدایی در سطح در 9 شهرستان استان بودیم که امیدواریم بسیج و سپاه همچون گذشته بتوانند گامی موثر در سازندگی و از بین بردن محرومیت‌ها در کشور داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون برنامه‌های بسیار خوبی هم در طول هفته بسیج به اجرا درآمده است، گفت: در حال حاضر خوشبختانه برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها در ادامه این هفته انجام گرفته که مهم‌ترین این برنامه‌ها گردهمایی و حضور همه جانبه و میلیونی بسیجیان در پنج آذر است که امیدواریم بسیجیان شهرستان نایین و شهر انارک نیز همچون دیگر آحاد بسیج در این همایش شرکت کنند و تا بار دیگر مشتی محکم به دهان یاوه گویان و مستکبران عالم بزنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول