اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با هزینه 9 میلیارد ریال؛

ساختمان جدید اداری آموزشی پیام‌نور نایین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: رئیس پپام‌نور نایین گفت: ساختمان جدید اداری آموزشی مرکز پیام‌نور نایین با هزینه‌ای حدود ۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ساختمان جدید اداری آموزشی پیام‌نور نایین به بهره‌برداری رسید
احمد بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نایین در ارتباط با بهره‌برداری از ساختمان اداری آموزشی این مرکز اظهار داشت: این ساختمان که به نام عالم برجسته و نویسنده مشهور معاصر شهرستان نایین، حضرت آیت الله سید عبدالحجت بلاغی نایینی مزین شده، در زمینی به مساحت 650 مترمربع احداث شده است.
وی ادامه داد: این ساختمان در دو طبقه با زیربنای یک هزار و 350 مترمربع همراه با تأسیسات موتورخانه شوفاژ طی دو سال احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس پیام‌نور نایین تصریح کرد: این ساختمان با هزینه‌ای بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال در دو طبقه احداث شده که در حال حاضر به عنوان ساختمان اداری در حال بهره‌برداری و استفاده است.
وی افزود: همچنین به منظور ایجاد فضای سبز، بلوک فرش، جدول‌گذاری و آب نما، هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال، خاکریزی، تسطیح، زیرکوبی و آسفالت محوطه دانشگاه نیز به میزان 6هزار مترمربع هزینه‌ای بالغ بر 740 میلیون ریال انجام گرفته است.
بنیادی اضافه کرد: کانال‌کشی و نصب تجهیزات فاضلاب شهری به طول 800 متر با هزینه 330 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده طی هشت ماه گذشته تاکنون است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر از مشکلات دانشگاه پیام نور مرکز نایین با توجه به دایر بودن رشته‌هایی که در آن نیاز به آزمایشگاه است، نبود ساختمان ویژه آزمایشگاهی است که از مسئولان محترم در دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان درخواست داریم در راستای احداث این ساختمان در نایین این مرکز را یاری کنند.
این مسئول افزود: همچنین از پروژه‌های در حال احداث، مجتمع فرهنگی پیام‌نور مرکز نایین مشتمل بر نمازخانه، سلف سرویس و کتابخانه است و نیز سوله کارگاهی ویژه رشته مهندسی صنایع که عملیات اجرایی آن در حال حاضر آغاز شده و 20درصد از کار انجام گرفته است.
وی در ارتباط با تجهیز سخت‌افزاری مرکز گفت: در این زمینه نیز سایت کامپیوتری این مرکز با بیش از 40 کامپیوتر با هزینه‌ای بالغ بر 400 ملیون ریال تجهیز شده و همچنین در راستای تجهیز سالن اجتماعات جدید این مرکز نیز حدود 300 ملیون ریال هزینه شده که انتظار داریم هر دو مورد ظرف کمتر از یک ماه آینده افتتاح و به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول