اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر شبکه بهداشت نایین:

12میلیارد ریال هزینه تجهیز ناوگان آمبولانسی نایین شد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین گفت: برای تجهیز ناوگان آمبولانسی شهرستان نایین با حدود 16 دستگاه بیش از 12 میلیارد ریال هزینه انجام گرفته که این امر با پشتیبانی بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محقق شده است.

12میلیارد ریال هزینه تجهیز ناوگان آمبولانسی نایین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، علی شریفی ظهر امروز در آیین تحویل یک عدد آمبولانس مرکز بهداشت روستای کجان در محل این مرکز در بین مردم و مسئولان اظهار داشت: این آمبولانس با تلاش نماینده مردم نایین تأمین و به این مرکز اهدا شده است.
وی ادامه داد: این آمبولانس که دارای کیف کامل احیا، فشارسنج‌های مختلف، کپسول اکسیژن و انواع ادوات پزشکی است با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون ریال به این مرکز اهدا شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان نایین در طی دو سال اخیر پنج دستگاه آمبولانس به ناوگان آمبولانسی شهرستان اضافه شده که یک دستگاه به مرکز بهداشتی درمانی انارک، یک دستگاه به مرکز بهداشتی چوپانان، یک دستگاه به مرکز بهداشتی کجان و دو دستگاه به بیمارستان حشمتیه حبیبیان نایین تحویل داده شده است.
وی با اشاره به اینکه ناوگان آمبولانسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین حدود 16 خودرو دارد، افزود: در حال حاضر ما دارای پنج آمبولانس تویوتا هایس در ناوگان هستیم که در مراکز چوپانان، انارک، کجان و بیمارستان نایین قرار دارند.
شریفی اضافه کرد: همچنین این ناوگان دارای هشت آمبولانس بنز اسپیرینتر است که در مراکز انارک، چوپانان، نیستانک، گردنه ملااحمد و اورژانس نایین مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند و همچنین یک دستگاه آمبولانس کاروان، یک دستگاه آمبولانس پاترول و یک دستگاه آمبولانس بنز بونا از دیگر آمبولانس های ناوگان آمبولانسی شهرستان نایین است.
وی با اشاره به امکانات مناسب این آمبولانس ها گفت: خوشبختانه پنج مراکز پیش بیمارستان و اورژانسی شهرستان مجهز به آمبولانس های  ICU Mobile هستند که این آمبولانس های دارای تجهیزات پزشکی پیشرفته هستند که در موارد اضطراری می توانند بیمار دارای مشکلات تنفسی و قلبی را تا انتقال به مراکز تخصصی و فوق تخصصی پشتیبانی کامل کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین افزود: برای تجهیز ناوگان آمبولانسی شهرستان نایین با حدود 16 دستگاه بیش از 12 میلیارد ریال هزینه انجام گرفته که این امر با تعامل، همکاری و پشتیبانی بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محقق شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
شریفی همچنین به راه‌اندازی انتقال هوایی بیماران دارای وضعیت بحرانی به اصفهان اشاره کرد و گفت: این امر نیز از ابتدای سال جاری محقق شده که تاکنون شش مورد صوتی پرواز نیز انجام شده که در هر شش مورد جان مصدوم از مرگ حتمی نجات یافته است.
وی با اشاره به هزینه بالای انتقال بیمار توسط چرخبال به اصفهان گفت: هر ساعت پرواز این انتقال چیزی در حدود 25 میلیون ریال هزینه دارد که هزینه‌های آن توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده و هیچ‌گونه هزینه در این زمینه از بیمار دریافت نمی‌شود.
این مسئول در ادامه با تاکید نیاز جاده یزد به نایین به یک مرکز اورژانسی افزود: با توجه به آمار تصادفات این جاده نیز در نظر است پایگاه اورژانسی نوگنبد در این جاده راه‌اندازی شود که انتظار داریم با مساعدت و همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی این مهم نیز هر چه سریع‌تر انجام شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول