اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خبر داد

احداث مجتمع صنوف آلاینده در بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی مستقر شهری و انتقال آن‌ها به محدوده خارج از شهر، مجتمع صنوف آلاینده در شهرستان بشرویه احداث می‌شود.

احداث مجتمع صنوف آلاینده در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی عصر امروز در جلسه صنوف آلاینده شهرستان بشرویه اظهار کرد: از اقدامات موثری که در اکثر شهرها برای انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به خارج از شهر انجام می‌شود ساماندهی و احداث مجتمع‌های صنوف آلاینده بوده که نتایج مثبتی را در برداشته است.

وی ادامه داد: این اقدام سبب کاهش سر و صدا و مزاحمت برای شهروندان شده و با انتقال صنوف آلاینده فعالیت واحدهای خدماتی بیشتری در شهر رونق می‌گیرد.

فرماندار بشرویه افزود: جذب مشتری و افزایش درآمد و عدم سرگردانی مردم از دیگر ثمرات تجمع صنوف آلاینده در یک مکان مشخص است.       

پورسلطانی تصریح کرد: مسئولان نیز باید زیرساخت‌های لازم برای ایجاد مجتمع صنوف آلاینده شامل آب، برق و گاز را فراهم کنند.

وی از پیش‌بینی 5 هکتار زمین برای ایجاد مجتمع صنوف آلاینده در بشرویه خبر داد و گفت: با تشکیل شرکت تعاونی عمران صنوف آلاینده عملیات اجرایی این مجموعه به زودی آغاز شده و کار انتقال این صنوف انجام می‌شود.

* 150 واحد صنفی آلاینده در شهرستان بشرویه

مسئول مجمع امور صنفی بشرویه نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه 900 واحد صنفی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد:  پنج اتحادیه رسمی عضو مجمع امور صنفی در این شهرستان بوده و چهار اتحادیه نیز در شرف ثبت‌نام هستند.

محمد رخشنده اضافه کرد: بشرویه دارای 150 واحد صنفی آلاینده است که به دلیل آلایندگی صوت و دود مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده و لذا ضرورت یکپارچه‌سازی و ساماندهی این صنوف برای خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان احساس می‌شود.

وی یادآور شد: اجاره‌بها در واحدهای تجاری در سطح شهرستان افزایش یافته که با ساماندهی صنوف، واحدهایی در بهترین نقاط تخلیه شده و واحدهای صنفی غیرآلاینده جایگزین صنوف آلاینده می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول