اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

نگاه غرب به زن نگاهی اهانت‌آمیز است / مراقب فروپاشی بنیان خانواده باشیم

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: در حالی که در غرب به زن به عنوان یک کالای تبلیغاتی و اهانت‌آمیز نگریسته می‌شود اسلام، نگاه کرامت‌آمیز به زن دارد.

نگاه غرب به زن نگاهی اهانت‌آمیز است / مراقب فروپاشی بنیان خانواده باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در همایش عفاف و حجاب در شهرستان بشرویه اظهار کرد: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ هشت‌‌ساله دفاع مقدس انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: آنچه در سطح دنیا سبب عزت ایران اسلامی شده است علاوه بر نقش رهبری و ایمان مردم، حضور ارزنده بانوان همراه با حجاب و عفاف در عرصه‌های مختلف کشور بوده است.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه امروزه غرب همراه با ترویج فرهنگ بی‌حجابی با فروپاشی بنیان خانواده مواجه شده است، افزود: نگاه اسلام به زن نگاه کرامت‌انگیز است و برای زن شخصیت مستقل قائل است و بی‌بندو‌باری‌‌هایی که در جوامع غربی به وجود آمده منجر به بروز آسیب‌های اجتماعی و افزایش بزهکاری و فروپاشی بنیان خانواده شده است.

پورسلطانی تصریح کرد: امروزه نقش زنان در بیداری اسلامی و الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی ایران انکارناپذیر است و حضور زنان همراه با حجاب اسلامی در شکل‌گیری جوامع سالم و پیشرفت آن جامعه نقش موثری دارد.

همه بانوان شهرستان بشرویه مزین به حجاب برتر هستند

وی اضافه کرد: مردم شهرستان بشرویه با اعتقادات مذهبی قوی و با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) از نظر حجاب برتر در سطح کشور نمونه‌اند و به شدت به مسائل دینی پایبند هستند.

فرماندار بشرویه عنوان کرد: حفظ حجاب برتر در شرایط اجتماعی کنونی اهمیت زیادی دارد چرا که دشمنان برنامه‌ریزی بیشتری برای شکستن جو مذهبی و برداشتن چادر از بانوان مناطق مذهبی همچون بشرویه را دارند.

پورسلطانی گفت: با توجه به بافت تاریخی و آثار باستانی شهرستان بشرویه گردشگرانی از دیگر مناطق کشور وارد این شهرستان می‌شوند که در این زمینه بانوان باید با پوشش حجاب برتر، فرهنگ منطقه خود را به آنها منتقل کنند.

 

ترویج فرهنگ حجاب از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری می‌کند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه نیز هدف از برگزاری همایش عفاف و حجاب را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن بیان کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا بهشتی‌فر افزود: آگاه‌سازی بانوان جامعه برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، ایجاد احساس مسئولیت جمعی برای حفظ حجاب برتر و تحکیم بنیان خانواده از اهداف دیگر برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: دشمن در صحنه جنگ تحمیلی نتوانست ملت ایران را از پای در بیاورد و اینک از جبهه جنگ فرهنگی وارد شده تا چادر را از سر زنان جوامع اسلامی بردارد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان اینکه رضاخان درصدد اجرای نقشه شوم بی‌حجابی در ایران برآمد، گفت: بانوان با حفظ پوشش خود و با الگوگیری از حضرت زهرا (س) توطئه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

بهشتی‌فر افزود: همه افراد اعم از پیر و جوان، مرد و زن باید دست به دست هم داده و با ترویج فرهنگ غنی عفاف و حجاب، جامعه را از فساد و تباهی نجات داده و سبب رشد و ترقی شوند.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول