اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خبر داد

رشد 18 درصدی اعتبارات شهرستان بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: اعتبارات امسال این شهرستان نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

رشد 18 درصدی اعتبارات شهرستان بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بشرویه اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی در استان خراسان جنوبی اعلام شده و سهم هر شهرستان از این اعتبارات مشخص شده است.

وی ادامه داد: نگرش مدیران استانی برای محرومیت‌زدایی و توجه به نقاط کمتر توسعه‌یافته استان منجر به اختصاص بیش از 8 درصد از سهم اعتبارات استانی برای محرومیت‌زدایی به بشرویه شده است.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه در توزیع اعتبارات، کمترتوسعه یافتگی بشرویه نیز لحاظ شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سهم شهرستان از اعتبارت استانی 6.5 درصد است لذا باید مسئولان ادارات، اعتبارات را به‌گونه‌ای برای اجرای پروژه‌‌های خود هزینه کنند که شاهد تحولی اساسی در توسعه و پیشرفت بشرویه باشیم.

 

استان 2 درصد از اعتبارات کشور را به خود اختصاص داده است

پورسلطانی افزود: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی کمتر از یک ‌درصد از جمعیت کشور را دارد اما در اعتبارات کشور دو درصد را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: طبق سرشماری سال گذشته جمعیت شهرستان بشرویه 24 هزار و 100 نفر بوده که نسبت به استان رقم پایینی است و باید با جذب 100 ‌درصدی اعتبارات و تسریع در اجرایی شدن پروژه‌ها، اعتبارات را هزینه کرده تا بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

فرماندار بشرویه گفت: با توجه به اینکه پروژه‌ها و برنامه‌های ادارات در سال جاری زیاد بوده و سهم شهرستان از اعتبارات نیز اندک است لذا با اولویت‌بندی نیازها، اعتبارات در بین ادارات شهرستان توزیع شده است.

 

اعتبار 7 میلیارد و 630 میلیون تومان به شهرستان بشرویه

پورسلطانی از اختصاص 7 میلیارد و 630 میلیون تومان به شهرستان بشرویه در سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر 50 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته است که 10 میلیارد تومان نیز از محل ستاد حوادث به اعتبارات استانی افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: همه پروژه‌های ادارات تعریف شده است و اعتبار اختصاص یافته به شهرستان بشرویه، برای اجرای پروژه‌های عمرانی، شهری و روستایی توزیع شده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول