اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

شناسایی ظرفیت‌های تحقیقاتی در بشرویه ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: با توجه به تحریم‌های دشمن برای رسیدن به خودکفایی شناسایی ظرفیت‌های تحقیقاتی و ارائه طرح‌های پژوهشی در این شهرستان ضروری است.

شناسایی ظرفیت‌های تحقیقاتی در بشرویه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در جلسه کمیته پژوهش در شهرستان بشرویه اظهار کرد: عامل توسعه و پیشرفت هر جامعه تحقیق و پژوهش در زمینه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های دشمن و نیاز به خودکفایی کشور شناسایی ظرفیت‌های تحقیقاتی برای ارائه طرح‌های پژوهشی ضروری است تا مشکلات جامعه به دست افراد مستعد برطرف شود.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه تشکیل کمیته پژوهش در شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته همچون بشرویه ثمرات مثبتی را در‌ پی‌ دارد، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان این شهرستان با وجود محدودیت و کمبود امکانات با علاقمندی و انگیزه بالا در کسب موفقیت پیشگام بوده‌اند.

پورسلطانی افزود: از مجموع 10 طرح پژوهشی برگزیده در استان سه طرح مربوط به دانش‌آموزان بشرویه بوده که برگ زرین دیگری از افتخارات این خطه است.

وی تاکید کرد: به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای انجام طرح‌های پژوهشی باید برنامه‌ریزی کرده و از افراد ارائه دهنده طرح‌ها حمایت شود.

فرماندار بشرویه از تشکیل کمیته پژوهش در بشرویه خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته تعیین اولویت‌های پژوهشی شهرستان و ارائه به دستگاه‌های اجرایی استان، پیش‌بینی اعتبارات مورد نیاز طرح‌ها و پژوهش‌های حوزه شهرستان، شناسایی ظرفیت‌های تحقیقاتی و معرفی به ادارات شهرستان است.

پورسلطانی بررسی و تصویب طرح‌های پژوهشی دریافت شده از ادارات و واحدهای پژوهشی، ارسال به دبیرخانه کمیته تخصصی پژوهش استان و اشاعه فرهنگ پژوهش در سطح شهرستان را از دیگر وظایف کمیته پژوهش عنوان کرد.

وی گفت: تمامی دستگاه‌های شهرستان تا 25 شهریور‌ماه باید طرح‌های پژوهشی خود را به کمیته پژوهش شهرستان ارائه دهند تا پس از اولویت‌بندی برای ثبت در سامانه ارسال شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول