اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

تحمیل جنگ به ایران وعده‌های الهی را عینیت بخشید

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: تحمیل جنگ هشت سال دفاع مقدس تحقق وعده‌های الهی را عینیت بخشید.

تحمیل جنگ به ایران وعده‌های الهی را عینیت بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در جلسه باید برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در شهرستان بشرویه اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا باید زنده نگه داشته شده و دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را یادآوری کنیم.

وی ادامه داد: فرهنگ مقاومت و ایثار برای نسل سوم انقلاب باید نهادینه شود تا از تحمیل جنگ و حمایت کشورهای غربی از رژیم بعث عراق آگاهی داشته باشند.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه در دوران جنگ چند کشور دنیا با کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی رژیم صدام را حمایت می‌کردند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بنا به خواست الهی با وجود کمبود امکانات بر رژیم بعث عراق پیروز شده و بار دیگر پیروزی حق بر باطل در تاریخ تکرار شد.

پورسلطانی افزود: تحمیل جنگ هشت سال دفاع مقدس بر تحقق وعده‌های الهی عینیت بخشید و رزمندگان با توکل بر خدا دلاورمردانه در برابر دشمن متجاوز جنگیدند.

وی تاکید کرد: در این برهه حساس و با تشدید تحریم‌ها علیه ایران باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و با تبیین آرمان‌های رزمندگان در جنگ، از گردنه‌های پیش رو عبور کنیم.

تحمیل جنگ بیانگر واقعیت‌های جامعه اسلامی است

امام جمعه موقت بشرویه نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه تحمیل جنگ بیانگر بسیاری از واقعیت‌های جامعه اسلامی بوده است، گفت: در قرآن به غلبه گروه اندکی از مسلمانان بر گروه توانمند دشمن به واسطه اراده الهی اشاره شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان اضافه کرد: کشور ایران با وجود اینکه از نظر فیزیکی، ادوات و تسلیحات جنگی دارای محدودیت بود، توانست بر دشمن پیروز شود.

وی یادآور شد: عزت، شرف و امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و باید این سرمایه‌های ارزشمند شهدا را که برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند، قدر بدانیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول