اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خواستار شد

راه‌اندازی شرکت‌های سهامی زراعی در بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه بر راه‌اندازی شرکت‌های سهامی زراعی و کشت محصولات کشاورزی به روش گلخانه‌ای در شهرستان بشرویه تاکید کرد.

راه‌اندازی شرکت‌های سهامی زراعی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی بشرویه اظهار کرد: شهرستان بشرویه قطب کشاورزی است و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه این بخش، تولید ملی را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های متوالی و کمبود بارندگی در شهرستان باید با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح بر منابع آبی آب مورد نیاز بخش کشاورزی را فراهم کرد.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه حفر قنوات و احیای آن اقدام ارزشمندی برای حفظ میراث نیاکان ما است، تصریح کرد: آب مایه حیات و برای تمامی موجودات زنده هستی‌بخش است و باید با استفاده درست و صرفه‌جویی از هدررفت آن جلوگیری شود.

پوررسلطانی افزود: احیا و مرمت قنوات، گام مثبتی برای مدیریت صحیح بر منابع سفره‌های زیرزمینی است و بهره‌وری از آب را دوچندان می‌کند.

*راه‌اندازی شرکت‌های سهامی زراعی و گلخانه‌ای در شهرستان بشرویه

وی بر ضرورت راه‌اندازی شرکت‌های سهامی زراعی و کشت محصولات به روش گلخانه‌ای در شهرستان بشرویه تاکید کرد و گفت: با وجود رونق کشاورزی و دامداری در این شهرستان، اقداماتی برای راه‌اندازی شرکت‌های سهامی زراعی انجام شده اما نتیجه‌ای دربر نداشته است.

فرماندار بشرویه اضافه کرد: با توجه به کیفیت آب در شهرستان بشرویه راه‌اندازی گلخانه و ترویج کشت گلخانه‌ای ضرورت دارد تا علاوه بر کشت انواع محصولات، تولید بیشتر شده و اشتغال نیز ایجاد شود.

پورسلطانی عنوان کرد: اینک کشاورزان باید همت خود را به کار گرفته و با آموزش امور ترویجی جهاد کشاورزی این دو کمبود را در شهرستان برطرف سازند.

وی گفت: با استفاده از این فرصت فراهم شده و ارائه تسهیلات مورد نیاز در کارگروه توسعه بخش کشاورزی، کشاورزان و دامداران می‌توانند با ارائه طرح‌های پیشنهادی به این کارگروه از تسهیلات زیر 300 میلیون ریال در شهرستان و بالاتر از 300 میلیون ریال استفاده کنند و در پیشرفت و توسعه شهرستان سهیم باشند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول