اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نهبندان خبر داد:

مقاوم‌سازی 5 هزار واحد مسکونی روستایی در نهبندان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نهبندان از مقاوم‌سازی حدود 5 هزار واحد مسکونی روستایی در این شهرستان از ابتدای دولت نهم تاکنون خبر داد.

مقاوم‌سازی 5 هزار واحد مسکونی روستایی در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، حسن غفوری‌فرد در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نهبندان اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران یکی از ستادهای مهم در شهرستان است و آمادگی کامل اعضای این ستاد در هر زمان و مکان ضروری و لازم است.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم قبل از وقوع، حین وقوع و بعد از وقوع حادثه به عنوان اصلی‌ترین هدف‌های ستاد مدیریت بحران به شمار می‌رود.

سرپرست فرمانداری نهبندان تصریح کرد: با توجه به موقعیت شهرستان که از نقاط حادثه‌خیز خراسان جنوبی به شمار می‌رود باید اعضای ستاد مدیریت بحران نهبندان همیشه از آمادگی کامل و لازم برخوردار باشند.

غفوری‌فرد افزود: ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در مدارس و برگزاری کلاس‌های توجیهی برای دهیاران و روستاییان در زمان وقوع حادثه و چگونگی برخورد با شرایط موجود باید از اولویت‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان باشد.

وی نقش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در راستای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستاها موثر و مهم خواند و اظهار کرد: این روند با جدیت و وجدان کاری همانند گذشته توسط این نهاد دنبال شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: از ابتدای دولت نهم تا کنون حدود 5 هزار واحد مسکونی روستایی این شهرستان مقاوم‌سازی شده است.

غفوری‌فرد ایجاد تیم واکنش سریع و آموزش به افراد در روستاها را یکی از اقدامات مهم جمعیت هلال احمر نهبندان دانست و تصریح کرد: این نهاد برای ارائه هر گونه آموزش به اعضای ستاد و کسانی که تمایل به یادگیری آموزش‌های لازم داشته باشند، آماده است.

وی با اشاره به تقسیم اعتبارات حوادث به مبلغ 60 میلیارد تومان در خراسان جنوبی افزود: تمامی ادارات شهرستان پیگیری مستمر برای جذب اعتبارات در ارتباط با حوادث از طریق ادارات‌کل استان با توجه به موقعیت حادثه‌خیز بودن شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول