اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

جنایات میانمار به خاطر وحشت از گسترش اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: بیداری اسلامی رهاورد مقاومت در فلسطین است که سبب توحش استکبار شده و از ترس گسترش آن در دیگر کشورها، مردم مسلمان میانمار را در گودال‌های آتش می‌اندازند.

جنایات میانمار به خاطر وحشت از گسترش اسلام است

غلامرضا پورسلطانی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی حمایت از افراد مظلوم و دفاع از حقوق آنهاست.

وی ادامه داد: امام راحل بارها نسبت به استکبار جهانی و توطئه‌های آنان هشدار دادند که آمریکا و اسرائیل غده سرطانی هستند که برای بهبود وضع جامعه اسلامی لازم است از میان برداشته شود.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه استکبار و صهیونیست برای اینکه قدرت و توان نظامی خود را به رخ جهانیان بکشند تبلیغات مسموم و منفی می‌کنند، افزود: در گذشته جنگ اعراب با اسرائیل و خیانت آنها منجر به شکست صهیونیست شد.

پورسلطانی تصریح کرد: حمایت‌های ایران از جریان مقاومت در فلسطین سبب شد تا جوانان مبارز حزب‌الله با الگوگیری از رزمندگان ایران در جنگ با رژیم اشغالگر قدس مقابله کنند.

وی گفت: مقاومت مردم فلسطین عقده‌ای برای صهیونیست شد تا با راه‌اندازی فتنه 88 در ایران حامیان این جریان مقاومت را نابود کنند که با هوشیاری مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران، این توطئه ناکام شد.

فرماندار بشرویه اتحاد، همبستگی و انسجام مردم ایران را رمز موفقیت در پیروی انقلاب و توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: اینک نیز با بهانه‌های واهی از نیروهای مخالف سوریه پشتیبانی کرده که با حمایت دولت مردمی سوریه این توطئه نیز به شکست مبدل می‌شود.

پورسلطانی ادامه داد: شکست‌های پیاپی سبب شد که سیر نزولی قدرت آمریکا و اسرائیل با سرعت بیشتری اوج بگیرد و از هم پاشیدگی دیکتاتوری نزدیک شود.

وی بیداری اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ اسلام بیان کرد و افزود: بیداری اسلامی رهاورد مقاومت در فلسطین است که سبب توحش نیروهای استکباری شده است و از ترس گسترش آن در دیگر کشورها، مردم مسلمان میانمار را در گودال‌های آتش می‌اندازند.

فرماندار بشرویه بر حضور یکپارچه ملت ایران و اعلام حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد و گفت: در این مقطع زمانی حساس و تحولات جهانی، مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام حق‌طلبی و عدالت را به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول