اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

مطالعه مفید تا رسیدن به حد مطلوب فاصله دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: مطالعه مفید تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داشته و حل این مشکل نیاز به برنامه‌ریزی مسئولان دارد.

مطالعه مفید تا رسیدن به حد مطلوب فاصله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در جلسه نهضت مطالعه مفید شهرستان بشرویه اظهار کرد: ایام تابستان فرصت مغتنمی است تا افراد به مطالعه پرداخته و از این فرصت بهره کافی را ببرند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای برای تامین منافع خود و جهت‌دهی مردم به سوی اهداف شیطانی، فرصت مطالعه، بررسی و تصمیم‌گیری براساس اطلاعات واقعی را از افراد گرفته و در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی تدارک می‌بیند.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه افزایش سطح آگاهی‌های مردم در برابر هجمه‌های تبلیغاتی رسانه‌های استکباری نقش مهم و حیاتی دارد، تصریح کرد: از تاکیدات مقام معظم رهبری مطالعه مفید است و این موضوع به این معناست که نوع مطالعه می‌تواند مسیر زندگی فرد را تغییر دهد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه نیز با اشاره به نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از همان سنین کودکی افزود: توجه و برنامه‌ریزی برای قشر کودک و نوجوان در زمینه تهیه کتب و برگزاری مسابقات کتابخوانی سبب شکوفایی استعدادهای بالقوه کودکان و نوجوانان می‌شود. 

طاهره کیانی گفت: در این مرکز سعی بر این شده است تا مطالعه کتاب از نظر کمی و کیفی برای کودکان و نوجوانان مدنظر قرار گیرد و در زمینه نهضت مطالعه مفید گام برداریم.

وی از رتبه ششم کشوری در بخش کتاب‌سازی و معرفی نخستین کتابخوان در مطالعه مفید از اعضای این مرکز در شهرستان بشرویه خبر داد و ادامه داد: طرح کتابخوانی فصل نیز در حال اجراست که در این طرح برای هر گروه سنی در هر فصل کتاب معرفی شده تا کتاب را به صورت کیفی دنبال کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه تصریح کرد: برای تمام کتابخوانان اعضای این مرکز کارنامه دانایی صادر می‌شود.

کیانی نهادینه‌سازی فرهنگ کتابخوانی در بین والدین را مورد ‌تاکید قرار داد و افزود: برگزاری جشنواره کتابخوانی بین اعضا و والدین در هفته کتاب ما را در رسیدن به این هدف کمک می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول