اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

اقدام شنیع استکبار نشانه ضعف فرهنگی‌ آنهاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت گفت: اقدام ناشایست آمریکایی‌ها در توهین به ساحت مقدس رسول خدا نشانه ضعف فرهنگی و اجتماعی آنان و حقانیت پیامبر اسلام است.

اقدام شنیع استکبار نشانه ضعف فرهنگی‌ آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید صالح یاسینی ظهر امروز در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه قیامدشت، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، پرهیزکاری، اجتناب و دوری از نافرمانی از دستورات خداوند و گناهان اظهار کرد: تقوا سبب عزت، شرافت و سربلندی انسان می‌شود و انسان متقی انسانی است که مورد تجلیل خداوند و ملائکه و فرشتگان خواهد بود.

امام جمعه قیامدشت افزود: انسانی که رعایت موازین شرعی را نکند و اهل تقوا نباشد در محضر هیچ کس مورد احترام نیست و در قلب هیچ کس جایی ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه انسان متقی در قلوب همه جای دارد و به عزت و سربلندی می‌رسد، افزود: مشکلات زندگی و دنیوی از مجرای تقوا و خودسازی و ارتباط با خداوند برطرف می‌شود.

یاسینی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به اقدام اهانت‌آمیز آمریکایی‌ها به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، بیان کرد: اقدام ناشایست آمریکایی‌ها در توهین به ساحت مقدس رسول خدا نشانه ضعف فرهنگی و اجتماعی آنان و حقانیت پیامبر اسلام است.

امام جمعه قیامدشت با بیان اینکه توهین به پیامبر خدا توهین به حضرت مسیح (ع) است، ادامه داد: آنان چون نمی‌توانستند مستقیما به حضرت عیسی (ع) اهانت کنند به خاتم الانبیاء (ص) توهین کردند و با این کارشان به دنبال این هستند که میان دینداران فتنه ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: آمریکا و دول غربی و حتی رژیم صهیونیستی امروز گرفتار بحران‌های اقتصادی و سیاسی فلج‌کننده‌ای هستند، گسترش اسلام و بیداری اسلامی در این راستا دلیل مدعای شکست طرح انزوای ایران اسلامی است.

 یاسینی خاطرنشان کرد:‌ شکست سیاست‌های استکبار در خاورمیانه پیروزی ایران در همه عرصه‌ها با وجود تحریم، دو دلیل دیگر پشت پرده این فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) ‌است و این یک سناریوی خطرناک برای غرب محسوب می‌شود.

امام جمعه قیامدشت با محکوم کردن توهین صهیونیست‌ها به پیامبر گرامی اسلام (ص) افزود: 100 نفر صهیونیست متمول برای ساخت این فیلم سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به بیداری جهان اسلام در مقابل این فیلم توهین‌آمیز ابراز داشت: هجمه ملت مسلمان مصر به سفارت آمریکا کاری است که سی سال پیش توسط ملت ایران انجام شد و امروز نیز مردم مصر با الگو گرفتن از مسلمانان ایرانی به مبارزه با آمریکای جنایتکار می‌پردازند.

یاسینی با بیان اینکه قطع رابطه کانادا با ایران نشانه ضعف این کشور است، اذعان داشت: این امر تاکنون چند بار توسط این کشور انجام شده و آنها به این باورند که ایران محتاج وجود آنها بوده و کشور ما ثابت کرده که هیچ‌گاه نیازی به کانادا و هم‌دستانش نداشته و ندارد.

امام جمعه قیامدشت با بیان اینکه در این هفته ولادت حضرت معصومه (س) ‌و روز ملی دختر را در پیش داریم، گفت: حضرت معصومه (س) صفات عالی زیادی داشتند از جمله آنها کرامت و عالم بودن آن حضرت است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش از اینکه حضرت معصومه (س) به دنیا بیایند بعضی از امامان پیشگویی کرده بودند که آن حضرت به دنیا می‌آید و در قم دفن می‌شود.

یاسینی در پایان خاطر نشان کرد: دختران و زنان جامعه دقت کنند که جا در پای چه کسانی می‌گذارند و از چه کسانی تقلید می‌کنند.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول