اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

جهان استکبار در برابر منطق و حقانیت اسلام کم آورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بوشهر گفت: حقیقتاً جهان استکبار در برابر منطق و حقانیت اسلام کم آورده‌ است و به همین دلیل دست به چنین حرکت‌های ابلهانه و موذیانه‌ای می‌زنند.

جهان استکبار در برابر منطق و حقانیت اسلام کم آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه نماز جمعه این هفته در بوشهر به بیان فضایل و مناقب حضرت امام جعفرصادق (ع) به مناسبت شهادت این بزرگوار پرداخت و اظهار داشت: بهره‌برداری از حقایق قرآن و درک حقیقت‌های قرآنی منوط به طهارت دل است، درک حقایق نورانی، حیات‌بخش و انسان‌ساز قرآن منوط به طهارت روح انسان است.

وی افزود: امروز جهان اسلام به دلیل توهین به پیامبر اسلام متلاطم است و غیرت اسلامی در رگ مسلمانان به جوش آمده و کشورهای اسلامی ایثارگرانه در این راه شهید و جانباز تقدیم می‌کنند.

دشتی تصریح کرد: اکنون مسیری که جامعه اسلامی دارد طی می‌کند باب میل جهان استکبار نیست و خودشان می‌دانند که روزبه‌روز در حال تضعیف و نابودی هستند.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های جاسوسی جهان استکبار در حال اندیشه هستند که چگونه بتوانند موج بیداری به وجود آمده در کشورهای اسلامی را منحرف کنند که تاکنون به هدف شوم خود دست نیافته‌اند.

وی با بیان اینکه اگر اهانت به پیامبر(ص) مانع از رشد و گسترش اسلام می‌شد، در زمان خود ایشان او را به شدیدترین اهانت‌ها و توهین‌ها مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، تأکید کرد: اسلام روزبه‌روز در حال گسترش و توسعه در سطح جهان است و اگر این اتهام‌ها کارساز بود، اسلام در همان سال‌های اولیه از بین رفته بود، بنابراین آنان خودشان را رسوا می‌کنند و با این حرکات ناشیانه و خبیثانه، چهره‌های خبیث خود را نشان می‌دهند.

دشتی یادآور شد: دشمن نمی‌تواند برای این امر از جنگ مسلحانه استفاده کند، لذا جنگ نرم و مبارزه فرهنگی و شبیخون فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند اسلام را از درون تهی کند و نمونه اخیر آن حرکت ابلهانه، خلاف اخلاق و انسانیت و رذیلانه، اهانت به اولین شخص عالم وجود حضرت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بود.

وی این حرکت‌های ابلهانه و ناشیانه را نشان‌دهنده و بیانگر اوج استیصال استکبار و صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: حقیقتاً آنان در برابر منطق و حقانیت اسلام کم آورده‌اند، از این رو دست به چنین حرکت‌های ابلهانه و موذیانه‌ای می‌زنند.

امام جمعه موقت بوشهر با تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) افزود: برنامه‌های این دهه باید به گونه‌ای باشد که موجب ارتقای سطح فرهنگی و بینش دینی جوانان و نوجوانان شود.

دشتی تاکید کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت توجه به بعد محتوایی و کیفیت باید مقدم بر شکل ظاهری و تزئینی آن باشد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول