اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ری:

با تکیه بر قدرت لایزال الهی در برابر استکبار ایستاده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به آرمان‌های امام و شهدا گفت: همانند شهدا با تکیه بر قدرت لایزال الهی همچنان استکبارستیز هستیم و در مقابل قدرت‌های شرق و غرب ایستاده‌ایم.

با تکیه بر قدرت لایزال الهی در برابر استکبار ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان همزمان با شهادت امام صادق (ع) در یادواره شهدای طلبه شهرستان ری که در جوار بارگاه عالم والامقام شیخ صدوق (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) به محضر امام زمان (عج) نایب بر حقش مقام معظم رهبری و همه شیعیان و دلباختگان حضرت از خداوند متعال خواست همه ما را جزو پیروان واقعی امام صادق (ع) قرار دهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری اظهار داشت: خدا را شاکریم که این توفیق را داد که در محفل یادواره شهدای روحانی شهرستان ری و در کنار خانواده معظم شهدا قرار گرفتیم و بار دیگر با شهدا عهد و پیمان ببندیم که ما بر آن پیمانی که شما با رهبر و ولی زمان خودتان امام (ره) بستید و رفتید در میدان‌های جنگ و جان خود را فدا کردید ما همچنان بر آن پیمان ایستاده‌ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: محافل یادواره شهدا، نه اینکه شهدا به آن نیاز دارند بلکه ما به آن نیاز داریم و ما نیازمند این هستیم که این ارزش‌های والا را از یاد نبریم.

عباسیان با اشاره به اینکه شما وصیت‌نامه شهدا را نگاه کنید اکثر شهدا نوشتند پیرو ولی فقیه باشید و رهبر خودتان را تنها نگذارید، تاکید کرد: ما هم در این محفل جمع شدیم با عنوان یادواره شهدای روحانی با رهبر انقلاب عهد و پیمان مجدد ببندیم و با شهدا میثاق مجدد ببندیم که همچنان پیرو آن راهی هستیم که شما بر راه آن جان فشانی کردید، راه شما و آرمان‌های شما را از یاد نبردیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری عنوان کرد: شما برای استکبار ستیزی رفتید و ما نیز همچنان استکبار ستیز هستیم و در مقابل قدرت‌های شرق و غرب با تکیه بر قدرت لایزال الهی ایستاده‌ایم و لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

 

برگزاری یادواره شهدا در بقاع متبرکه شهرستان ری

وی در ادامه بیان داشت: خدا توفیقی داد که در این سال 91 عهد و پیمانی با شهدا بستیم که چند محفل یادواره شهدا در بقاع متبرکه شهرستان برگزار شود و نخستین آنها مصادف بود با شهادت امام صادق (ع) و گفتیم که در سالروز شهادت امام صادق (ع) باید از شاگردان مکتب امام صادق (ع) یاد شود.

عباسیان با اشاره به ویژگی‌‌های امام صادق (ع) تصریح کرد: امام صادق (ع) در طول تاریخ اسلام با روشنگری‌های خود راه را برای همه روشن کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس نسبت به اقشار دیگر بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و این افتخار است برای ما که نخستین یادواره خود را با عنوان یادواره شهدا روحانی شهرستان ری و برای گرامیداشت یادواره پدران روحانی که فرزندان خودشان را برای نبرد با دشمن به جبهه‌های جنگ فرستادند و جان خودشان را فدا کردند را برگزار کنیم.

عباسیان در پایان خاطرنشان کرد: به فضل خدا در ماه‌های آتی با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری یادواره‌های دیگری خواهیم داشت.

این گزارش حاکی است، یادواره 15 شهید طلبه شهرستان ری با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امیر حسین باقرنژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، حجت‌الاسلام والمسلمین آیت‌الله عباسیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، حجت‌الاسلام مجتبی تختی پور تولیت آستان شیخ صدوق (ره) و جمعی از مردم ولایی، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ری در آستان شیخ صدوق (ره) برگزار شد.

 

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول